Ανέκρουσε πρύμναν η εταιρεία efood μετά το σάλο που προκλήθηκε από την ενέργεια της να ενημερώσει 115 από τους διανομείς της ότι μπορούν είτε να ανανεώσουν τη συνεργασία τους ως freelancers είτε να διακόψουν. Η εταιρεία ήδη με ανακοίνωσή της έκανε λόγο για λάθος στην επικοινωνία και επανήλθε με νέο μήνυμα προς τους θιγόμενους, ενημερώνοντάς τους πλέον ότι μπορούν να προχωρήσουν σε ανανέωση της σύμβασής του και με τους υφιστάμενους όρους, εάν το επιθυμούν.
“Αγαπημένοι μας riders, δεδομένης της λανθασμένης επικοινωνίας που έλαβαν ορισμένοι συνάδελφοί μας την Τετάρτη, και όπως αναφέραμε και στο σχετικό δελτίο Τύπου, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι η διασφάλιση των δικαιωμάτων σας είναι αδιαπραγμάτευτη. Γι’ αυτόν τον λόγο, αντιθέτως με τα όσα ακούγονται και έχουν γραφτεί περί εκβιασμού, διευκρινίζουμε ότι όλοι οι διανομείς θα συνεχίσετε να έχετε την επιλογή: Να ανανεώσετε με τη λήξη την υπάρχουσα σύμβασή σας με τους ίδιους όρους. Εφόσον το επιθυμείτε να γίνετε freelancers” αναφέρει το μήνυμα.
Ωστόσο η εταιρεία είχε ήδη γίνει στόχος σφοδρότατων επικρίσεων που εκδηλώθηκε μέσα από τη μαζική αποχώρηση πελατών από το app όπως και από τη δυσμενή βαθμολόγησή του στις κριτικές, πέφτοντας στα 1,1 αστεράκια στην πλατφόρμα.