Του Γιάννη Αγγελάκη
Στην εποχή των social media η απομόνωση και η καραντίνα δεν μοιάζουν με αυτό που ήταν επί αιώνες η εμπειρία τους. Η μοναξιά είναι γεμάτη ψηφιακή βοή και θόρυβο.
Οι δρόμοι άδειασαν όμως πλέον δε ζούμε μόνο στον φυσικό κόσμο αλλά και στον ψηφιακό.
Μέσω των social media όλοι ήθελαν να μοιραστούν τη μοναδικότητα της εμπειρίας τους. Μοιράζονται σκέψεις, φόβους, ελπίδες, καλούσαν τους άλλους να μείνουν σπίτι, θυμώνουν με τους ανυπάκουους, ανταγωνίστηκαν σε μία αγορά που γιγαντώθηκε από την ανάγκη όλοι να «μένουμε σπίτι» για τα likes που θα αποτυπώσουν την αποδοχή.
Σα ένα γιγάντιο Big Brother – ως εσώκλειστοι στα σπίτια τους – οι πολίτες ανταγωνίστηκαν για την αγάπη του κοινού του οποίου αποτελούν τμήμα. Η εταιρεία κερδίζει.
Κάποιοι βγήκαν για λίγο στα μπαλκόνια και χειροκρότησαν τους “ήρωες”, και βρήκαν δημιουργικούς τρόπους να περάσουν τον χρόνο τους ενώ πόσταραν φωτογραφίες, πόσταραν διαρκώς, σχολίαζαν διαρκώς.
Άλλοι άρχισαν να μαγειρεύουν, να καθαρίζουν τα σπίτια...
Αυτό το άρθρο είναι μόνο για συνδρομητές
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, γίνετε συνδρομητής και στηρίξτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία.



