12.8 C
Chania
Tuesday, November 26, 2024

Απαγόρευση την κυκλοφορία λεωφορείων στο κέντρο ο Δήμος Ηρακλείου – Οργή από το αστικό ΚΤΕΛ

Ημερομηνία:

Στα άκρα η αντιπαράθεση για το κυκλοφοριακό στο Ηράκλειο, με φόντο τη χρήση της ζώνης ανάπλασης στο κέντρο της πόλης, καθώς το αστικό ΚΤΕΛ μετά από εξώδικο του στην Τροχαία Ηρακλείου ζητά να αρθούν τα εμπόδια για να κυκλοφορήσουν τα μίνι μπας στη Δικαιοσύνης και την Έβανς, ενώ ήδη το Δημοτικό Συμβούλιο, έχει αποφασίσει την επέκταση της απαγόρευσης της κίνησης των οχημάτων στους δρόμους που έχουν αναπλαστεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ειδικότερα το αστικό ΚΤΕΛ αξιοποιεί το γεγονός ότι η πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την απαγόρευση της κίνησης των οχημάτων δεν έχει τυπικά επικυρωθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ώστε να κινηθεί και η σχετική διαδικασία για να εκδοθεί αντίστοιχη απόφαση από την Τροχαία. Έτσι με δεδομένο το γεγονός, ότι οι τυπικές εγκρίσεις απαγόρευσης της κίνησης των οχημάτων εκκρεμούν, το αστικό ΚΤΕΛ με εξώδικο του στην Τροχαία ζητά να αρθούν τα εμπόδια που έχουν τοποθετηθεί στις εισόδους των αναπλασμένων δρόμων διότι τη Δευτέρα θα μπουν στη ζώνη ανάπλασης τα μίνι μπας.

Η επίσημη εξήγηση που δίνει ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Καλλέργος Βουλγαράκης είναι ότι σε όλη τη διάρκεια των έργων ανάπλασης έχει καταγραφεί μεγάλη απώλεια εσόδων αφού όπως υποστηρίζει υπάρχει μια δραστική περικοπή των δρομολογίων που εκτελούν τα λεωφορεία ενώ επιρρίπτει ευθύνες στη δημοτική Αρχή διότι η παρέμβαση στο κέντρο δεν ολοκληρώθηκε μέσα στο προβλεπόμενο 18μηνο από την αρχική σύμβαση του έργου, αλλά επεκτάθηκε στα 3,5 χρόνια γεγονός που επέτεινε την οικονομική ζημιά που έχει υποστεί.

Ακόμα επιρρίπτει ευθύνες στη Λότζια επειδή ενώ είχε όλο το χρόνο να δρομολογήσει εξελίξεις σε σχέση με τη χρήση των οδών που έχουν αναπλαστεί, κινεί την όλη διαδικασία ενώ έχουν ολοκληρωθεί τα έργα μέσα από μια νέα κυκλοφοριακή μελέτη το περιεχόμενο της οποίας αμφισβητεί επειδή δεν λαμβάνει υπόψη της τις ανάγκες του επιβατηγού κοινού.

Όπως είπε χαρακτηριστικά είπε στο Ράδιο Κρήτη και την εκπομπή του Μανώλη Αργυράκη ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, αυτό που χρειάζεται να γίνει είναι μία ανεξάρτητη συγκοινωνιακή μελέτη η οποία θα δίνει απαντήσεις σε σχέση με τα δρομολόγια στην πόλη, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του επιβατηγού κοινού.

Αντιδράσεις στη Λότζια

Την ίδια στιγμή στη Λότζια καταγράφεται ένα κλίμα αγανάκτησης και οργής, διότι όπως τονίζεται, αγνοείται προκλητικά η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, και αυτό συνιστά μια απαξίωση και βαρύτατη προσβολή στο πρόσωπο των εκλεγμένων δημοτικών συμβούλων αλλά και των δημοκρατικών αποφάσεων που λαμβάνει το όργανο.

Ειδικότερα το περιβάλλον της Λότζια υποστηρίζει ότι για το ζήτημα της κίνησης των οχημάτων στο κέντρο της πόλης υπάρχει μια κυκλοφοριακή μελέτη η οποία έχει τεθεί σε διαβούλευση, έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Κυκλοφορίας και τη Δευτέρα θα ενημερωθεί το Δημοτικό Συμβούλιο για το περιεχόμενο της από το μελετητή.

Σε ότι αφορά στο επίμαχο ζήτημα της χρήσης των οδών στη ζώνη ανάπλασης αυτό το οποίο υποστηρίζουν στελέχη της Λότζια είναι ότι τα οφέλη της ανάπλασης τα δικαιούται η πόλη και οι Ηρακλειώτες που χαίρονται και τον πεζόδρομο της Δικαιοσύνης και της Έβανς και το τελευταίο πράγμα που επιθυμούν είναι να επιστρέψουν τα ΙΧ και τα λεωφορεία. Παράλληλα σημειώνουν με νόημα ότι η κίνηση που προαναγγέλλει το αστικό ΚΤΕΛ στρέφεται κατά της τοπικής κοινωνίας και της βούλησης του δημότη που χαίρεται τους πεζόδρομους.

ekriti.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γάζα: Στους 44.235 οι νεκροί από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς – «Κόλαση» η κατάσταση για τους άμαχους

Το ισραηλινό κράτος-δολοφόνος συνεχίζει τη γενοκτονική του πολιτική σε...