Categories: ΘΕΣΕΙΣ

ΒΟΑΚ: Ο δρόμος με τα 4.000 εικονοστάσια

Το παρακάτω mail λάβαμε από Αναγνώστη: “Επειδή τον τελευταίο καιρό η κατάσταση με τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στον ΒΟΑΚ έχει ξεφύγει κυριολεκτικά και πολύς λόγος γίνεται στα τοπικά (και όχι μόνο) ΜΜΕ για την άθλια κατάσταση του κεντρικότερου διευρωπαϊκού άξονα της Κρήτης, αξιοσημείωτο είναι να παρατηρήσει κανείς στον χάρτη που παραθέτω πόσα χιλιόμετρα κατασκεύασε η Χούντα και πόσα όλοι οι υπόλοιποι τα τελευταία 50 χρόνια.

Οι αγεωγράφητοι διοικούντες καρεκλοκένταυροι των Αθηνών βέβαια, φρόντισαν ο ΒΟΑΚ να είναι ο μοναδικός κύριος οδικός άξονας της χώρας τον οποίον άφησαν ολοκληρωτικά εκτός χρηματοδοτικών πλαισίων τα επόμενα χρόνια, θεωρώντας (όπως όλοι οι Αθηναίοι) ότι η Κρήτη (των 650.000 μόνιμων κατοίκων και 4.000.000 τουριστών ανα σεζόν) είναι ένα μικρό Κυκλαδίτικο νησάκι και δεν δικαιούται χρηματοδοτήσεων.

Έτσι, βλέπουμε κατι κωμοπόλεις όπως τα Τρίκαλα, η Άρτα, η Τρίπολη και η Καλαμάτα να απολαμβάνουν σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους ενώ η μεγαλύτερη πληθυσμιακή και τουριστική περιφέρεια της χώρας μετά την Αθήνα να εξυπηρετείται από έναν τριτοκοσμικό δρόμο ο οποίος σχεδόν στο σύνολό του κατασκευάστηκε την εποχή της 7ετίας.

Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος του ΒΟΑΚ επίσημα είναι υπερδιπλάσιος της Εγνατίας οδού και άλλων κεντρικών αξόνων του πρωτεύοντος εθνικού δικτύου.

Παρ όλα αυτά, οι διάνοιες των διαφόρων Υπουργείων θεωρούν ότι σημαντικότερο έργο είναι η κατασκευή αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τα Τρίκαλα με την Λάρισα (Α4) και την Καλαμπάκα …”

2810.gr

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Δεύτερη ακριβότερη η Ελλάδα στο κόστος στέγασης

ΗΕλλάδα κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρωζώνη όσον αφορά στο κόστος στέγασης συνολικά αλλά και σε σχέση με το…

8 hours ago

Ηράκλειο: Την παρακολουθούσε συστηματικά μέχρι που την “πέτυχε” στο δρόμο…

Χωρίς τέλος τα περιστατικά ενδοικογενειακής βίας στην Κρήτη, που αποτελούν καθημερινότητα. Η αστυνομία προχώρησε τις…

8 hours ago

Σκρέκας: «Αισιοδοξία για πιθανά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα ανοιχτά της Κρήτης»

Οι πρώτες ενδείξεις μας κάνουν να νιώθουμε αισιοδοξία για ό,τι μπορεί να βρεθεί κάτω απ'…

8 hours ago

Κρήτη: Στο Ηράκλειο η Σοφία, το διασημότερο ανθρωπόμορφο ρομπότ

Στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής MRC (Minoan Robotsports Competition) που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο της Κρήτης, «φιλοξενείται» το ανθρωπόμορφο ρομπότ…

8 hours ago

Πάσχα: Πολλοί Έλληνες ταξιδεύουν στην Κρήτη και πολλοί Κρητικοί φεύγουν για τα νησιά ή το εξωτερικό

Πάσχα σε ξενοδοχεία της Κρήτης, σε νησιά που υπάρχει εύκολη πρόσβαση αλλά και στο εξωτερικό…

8 hours ago

Συγκλονιστική ανακάλυψη στον βυθό του Ρεθύμνου: Δύτες βρήκαν γερμανικό πολεμικό αεροσκάφος

Μια ανάσα πριν την επέτειο της Μάχης της Κρήτης, η θάλασσα του Ρεθύμνου αποκαλύπτει τα…

8 hours ago

This website uses cookies.