19.8 C
Chania
Wednesday, November 20, 2024

Πώς σχετίζεται με τη Fraport η απόφαση της Ryanair να ακυρώσει τα χειμερινά δρομολόγιά της στα Χανιά

Ημερομηνία:

Συνεχίζεται και σήμερα η συζήτηση για την απόφαση της εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair να σταματήσει τρία δρομολόγιά της (Χανιά – Αθήνα, Χανιά – Θεσσαλονίκη, Χανιά – Πάφος) κατά τη χειμερινή περίοδο και ως τον Μάρτη. Ήδη επαγγελματικοί φορείς συζητούν τις επιπτώσεις που θα έχει στο εμπόριο αυτή η κίνηση ενώ εκφράζονται φόβοι ότι θα περιοριστούν τα δρομολόγια και κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Η απόφαση της εταιρείας φαίνεται ότι σχετίζεται με την ίδια την οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζει και τις κακές εργασιακές συνθήκες. Όμως η επιλογή 3 εκ των 34 ακυρωθέντων δρομολογίων να είναι από το αεροδρόμιο Χανίων σίγουρα δημιουργεί προβληματισμό αν και κατά πόσο σχετίζεται αυτή η απόφαση και με τα αυξημένα κόστη στους φόρους που αναγκάζονται να πληρώνουν οι εταιρείες μετά και την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Άλλωστε, η Ryanair έκοψε άλλα 3 δρομολόγια στην Ελλάδα, στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, που και αυτό είναι υπό τον έλεγχο της γερμανικής Fraport.

Με λίγα λόγια το ερώτημα που τίθεται είναι: Γιατί από τα 32 ακυρωθέντα δρομολόγια τα 6 είναι από Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα από 2 αεροδρόμια που ελέγχονται από τη Fraport, των Χανίων και της Θεσσαλονίκης.

Πάντως, προκαλεί εντύπωση ότι στις ερωτήσεις της εφημερίδας μας και στο κείμενο που μας στάλθηκε δεν έγινε καμία αναφορά στα υψηλά τέλη που χρεώνει η Fraport. Προκαλεί εντύπωση γιατί η Ryanair είχε μιλήσει πολλές φορές για τις συνέπειες που θα έχει μία πιθανή αύξηση των τελών από τη γερμανική εταιρεία.

Υπενθυμίζουμε ότι την 1η Μαρτίου η Ryanair, αναφερόταν με μία θριαμβευτική ανακοίνωση στο χειμερινό πρόγραμμα Χανίων για το 2017, που περιελάμβανε τρία δρομολόγια προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάφο, αυτά που λίγους μήνες μετά διακόπηκαν.

Στην ανακοίνωση επισημανόταν ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη θα συμβάλλει στη διακίνηση 1.000.000 επιβατών με 28 εβδομαδιαίες πτήσεις και στη δημιουργία 750 θέσεων εργασίας ανά έτος.

Να σημειώσουμε ότι ο κ. Jacobs εκ μέρους της εταιρείας στο ίδιο δελτίο τύπου έκανε αναφορά και στη Fraport σημειώνοντας τα εξής: “είτε θα αυξηθούν τα τέλη και θα μειωθεί η κίνηση τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο, είτε θα βρούμε τη χρυσή τομή και θα επεκταθεί ο τουρισμός από τους 3 μήνες στους 9″

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν παλιότερες δηλώσεις του David O’Brien, εμπορικού δ/ντή της Ryanair από τον Ιούλιο του 2017 και συνέντευξη που είχε δώσει στο euro2day.gr όπου δήλωνε ευθαρσώς ότι από το αποτέλεσμα των συζητήσεων με τη Fraport “θα εξαρτηθεί αν η Ryanair θα επικεντρώσει την ανάπτυξή της στην υψηλή περίοδο ή και τη χαμηλή”.

Σήμερα, αυτό που διαφαίνεται είναι ότι οι συζητήσεις αποδείχθηκαν άκαρπες, με αποτέλεσμα η εταιρεία χαμηλού κόστους να επικεντρώνεται στα αεροδρόμιο Χανίων και Θεσσαλονίκης στην ανάπτυξη της μόνο στην υψηλή περίοδο, δηλαδή, του καλοκαιριού.

Το κόστος που θα έχει αυτή η εξέλιξη θα φανεί στο επόμενο διάστημα αν και, ακόμα προκαλεί εντύπωση γιατί η εταιρεία δεν αναφέρει ότι η επιλογή των αεροδρομίων από όπου κόπηκαν τα δρομολόγια σχετίζεται και με τα υψηλά κόστη τους.

Κόστη, που στην περίπτωση της Ελλάδας σχετίζονται με τον έλεγχό τους από την γερμανική Fraport.

 

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ