17.8 C
Chania
Thursday, November 14, 2024

Γιατί τα tweets του Άδωνι Γεωργιάδη παίρνουν πάντα 100 αναδημοσιεύσεις (retweets);

Ημερομηνία:

Αναδημοσιεύουμε από το JungleReport:

Ρίχνοντας μια προσεκτική ματιά στον λογαρισμό twitter του Άδωνη Γεωργιάδη παρατητήσαμε διάφορα περίεργα σε σχέση με τoν κάθε φορά υπερβολικό αριθμό των αναδημοσιεύσεων (retweets) που εμφανίζεται κάτω από κάθε δημοσίευσή (tweet) του.

Συγκεκριμένα, δύσκολα βρίσκει κανείς tweet του Άδωνη που να μην έχει αναδημοσιευθεί πάνω από 100 φορές.

Ό,τι και να τουιτάρει, όσο αδιάφορο κι αν είναι αυτό, το μίνιμουμ των retweets (και των likes) είναι σχεδόν πάντα πάνω από 100.

 

Ας δούμε όμως μερικούς από αυτούς τους 103 που αισθάνθηκαν την ανάγκη να αναδημοσιεύσουν για παράδειγμα το παρακάτω συναρπαστικό tweet:

Οι Markos SkellasMaria KostantinidiEleni MavronanouTina GialitakiMakis Kostogiannis,Melina HariatiGeorgia KaraitiAfroditi GerantwniGiorgos KoutsoukisAnna Karanikola,Xristina Terzakoumohamed aliGioGior και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι, που αναδημοσίευσαν το παραπάνω tweet, έχουν κάτι κοινό: Αν μπει κανείς στους λογαριασμούς του twitter τους, δεν βλέπει τίποτα άλλο παρά μόνο αναδημοσιεύσεις των tweets του Άδωνη Γεωργιάδη.

 

 Πίσω από αυτούς τους λογαριασμούς δεν κρύβονται ασφαλώς φυσικά πρόσωπα, μιας και είναι φτιαγμένοι μόνο για τον σκοπό αυτό. Το ατέρμονο, δηλαδή, αυτόματο retweetάρισμα των δημοσιεύσεων του Άδωνη Γεωργιάδη. Η φωτογραφία-προφίλ πχ της Maria Kostantinidi ή της Eleni Mavronanou είναι αλιευμένες από το διαδίκτυο: 12. Το ίδιο συμβαίνει και σχεδόν με όλους τους υπόλοιπους 100+ λογαριασμούς που αναδημοσιεύουν τον Άδωνη.

Πολλοί από αυτούς τους retweet-λογαριασμούς, όμως, δεν αναδημοσιεύουν αποκλειστικά και μόνο Άδωνη Γεωργιάδη, αλλά μαζί και Ευγενία Μανωλίδου. Όπως για παράδειγμα οι λογαριασμοί Makis Kostogiannis και Giorgos Koutsoukis:

Προφανώς το ίδιο πακέτο αυτόματων retweets προτάθηκε από τον Άδωνη και στην Ευγενία.

Γι αυτό και κάθε παντελώς αδιάφορο tweet της αναδημοσιεύεται τουλάχιστον 40 φορές (το πακέτο της Ευγενίας ήταν πιο φτηνό).

Παρότι όμως όλα τα δια χειρός tweets του Άδωνη συγκεντρώνουν πάνω από 100 retweets, δεν συμβαίνει το ίδιο με αυτά που ο ίδιος κάνει retweet στον τοίχο του από άλλους:

Θα περίμενε λογικά κανείς, αφού ο Άδωνις έχει τόσο μεγάλη απήχηση και οι δημοσιεύσεις του twitter του αναπαράγονται με τόσο μεγάλη θέρμη από τον κόσμο, ότι το ίδιο θα συνέβαινε και με όσα προτείνει ο ίδιος στον τοίχο του. Τουναντίον, όμως, βλέπουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει, κι αυτό γιατί αυτοί που retweetάρει o Άδωνις δεν έχουν αγοράσει το ίδιο πακέτο πολλαπλών αυτόματων retweets που έχει πάρει ο ίδιος.

Τα πακέτα αυτά με τα οποία μπορεί να εξαπατήσει κάποιος το κοινό του στο ίντερνετ -όπως ο Άδωνις καλή ώρα- δηλαδή να εμφανίζει τον εαυτό του ότι είναι σουπερστάρ στο twitter και ότι οι απόψεις του έχουν τεράστια απήχηση και δημοφιλία,ενώ σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό, μπορεί να τα βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο.

Με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκαμε για παράδειγμα αυτή την υπηρεσία, απ’ όπου μπορεί κανείς να αγοράσει τους δικούς του retweeters και followers και να γίνει Άδωνις:

Προφανώς ο Άδωνις χρησιμοποιεί κάποια ελληνική εταιρεία εξαπάτησης, σαν κι αυτήν φερ’ ειπείν, γιατί οι retweeters των αλλοδαπών εταιρειών έχουν ξένα ονόματα και δεν θα φάνταζε καλά αν κάποιος «Gamal Abdel» αναδημοσίευε ή έκανε like στα tweets του Άδωνη.

Σε αντίθεση με το twitter, το facebook έχει βάλει γερές δικλείδες ασφαλείας απέναντι σε τέτοιες μορφές εξαπάτησης. Εκεί ο Άδωνις δεν μπορεί να αγοράσει τους θαυμαστές του από κάποια υπηρεσία (χωρίς να τον πάρει χαμπάρι το facebook και να τους διαγράψει) και, παρότι έχει εκεί λογαριασμό από το 2013, τον οποίο πολυδιαφήμιζε στο twitter επί σειρά μηνών, μέχρι σήμερα ίσα που έχει καταφέρει να μαζέψει 22.000 άτομα, τα μισά εκ των οποίων τον βρίζουν.

 

Σήμερα το πρωί, η εταιρία αντέδρασε στο άρθρο!

Γράφει το JungleReport:

Μετά τη δημοσίευση του χθεσινού μας άρθρου «Πόσα πληρώνει ο Άδωνις για να του κάνουν retweet;», την απόλυτη σιωπή του λαλίστατου κατά τα άλλα Άδωνη Γεωργιάδη για το θέμα, προσπάθησε να σπάσει η εταιρεία που έχει αναλάβει αυτή τη δουλειά -δηλαδή να του παρέχει πάνω από 100 retweets για κάθε δημοσίευσή του στο twitter.

Στο χθεσινό μας άρθρο παραθέσαμε ενδεικτικά μερικούς μόνο από τους 100+ twitter-λογαριασμούς της εταιρείας αυτής, οι οποίοι retweetάρουν αυτόματα τον Άδωνι. Οι λογαριασμοί αυτοί ήταν οι εξής:

Markos SkellasMaria KostantinidiEleni MavronanouTina GialitakiMakis Kostogiannis,Melina HariatiGeorgia KaraitiAfroditi GerantwniGiorgos KoutsoukisAnna Karanikola,Xristina Terzakoumohamed aliGioGior

Μάλιστα πολλοί από αυτούς, κατά «συμπτωματικό» τρόπο, δημιουργήθηκαν την ίδια ημερομηνία στο twitter, με διαφορά μερικών λεπτών. Οι συγκεκριμένοι, φερ’ ειπείν, είναι τετράδυμα:

Μέχρι χθες το απόγευμα, και έως τη στιγμή που δημοσιεύσαμε το άρθρο (3 Απρ. 2016 , 3:38 μ.μ.), οι λογαριασμοί αυτοί δεν είχαν τίποτα άλλο δημοσιευμένο στον «τοίχο» τους παρά μόνο τα χιλιάδες retweets των δημοσιεύσεων του Άδωνη Γεωργιάδη και της Ευγενείας Μανωλίδου. Αφ’ ότου δημοσιεύθηκε το άρθρο μας και δημιουργήθηκε ο σχετικός ντόρος, ως διά μαγείας οι λογαριασμοί της εταιρείας άρχισαν να δημοσιεύουν και άλλα πράγματα που δεν είχαν σχέση με τα tweets του Άδωνη. Για οικονομία χώρου, παραθέτουμε ενδεικτικά 4 από αυτούς τους λογαριασμούς (τους υπόλοιπους μπορεί να τους ελέγξει ο καθένας μόνος του):

 

Όλο αυτό αποτελεί φυσικά μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη, γιατί έτσι η εταιρεία αναγκάστηκε να σπάσει τη μονοτονία των λογαριασμών αυτών με τα απανωτά retweets του Άδωνη και της Ευγενίας και έτσι απέκτησαν λίγο πλουραλισμό.

Ευχάριστο, όμως, δεν είναι το γεγονός ότι με τα άσχετα αυτά νέα tweets για ξεκάρφωμα, προσπαθώντας δηλαδή με τον τρόπο αυτό να αποδείξει ότι πίσω από αυτούς τους λογαριασμούς βρίσκονται φυσικά πρόσωπα, θεωρεί τους ψηφοφόρους του Άδωνη ακόμα πιο ηλίθιους απ’ ότι στην πραγματικότητα είναι.

Το μείζον ερώτημα που τίθεται όμως εδώ, είναι αν αυτά τα δεκάδες νέα tweets για ξεκάρφωμα από τους twitter-λογαριασμούς τις εταιρείας θα τα χρεωθεί ο Άδωνις ή αν θα τα πληρώσει η εταιρεία από την τσέπη της λόγω του εγκληματικού της ερασιτεχνισμού.

ΥΓ.: Δεν ξέρουμε ποιά εταιρεία χρησιμοποιεί ο Αντιπρόεδρος και πόσο τον χρεώνει, πάντως δεν χρειάζεται να απογοητεύεται ούτε να το βάζει κάτω. Αν δεν είναι ευχαριστημένος, η Αγορά έχει πάντα εναλλακτικές. Εδώ για παράδειγμα βρήκαμε κάτι ανάλογο που μπορεί να του προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες και να τον κάνει ακόμα μεγαλύτερο σουπερστάρ:

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ