Ούτε ως κακόγουστο αστείο δε μπορεί να δικαιολογηθεί η απόφαση της γαλλικής εφημερίδας “Le Monde” να δημοσιεύσει σε παράλληλη σελίδα με τη φωτογραφία του θανάτου του μικρού Αϊλάν διαφήμιση της Gucci που δείχνει μοντέλο με τσάντα της εταιρείας σε παραλία σε στάση παρόμοια με το νεκρό παιδί.
Πιο συγκεκριμένα στην 1η σελίδα της εφημερίδας στο φύλλο της Πέμπτης υπάρχει φωτογραφία του νεκρού Αϊλάν ενώ στη σελίδα 5 σε θέση παρόμοια με τη φωτογραφία της 1ης σελίδας υπάρχει η εικόνα μίας νέας γυναίκας που κοιμάται στην παραλία κρατώντας για μαξιλάρι μία τσάντα Gucci. Η θέση του σώματος είναι παρόμοια με του παιδιού που βρέθηκε νεκρό. Όταν οι φωτογραφίες βλέπονται παράλληλα οι ομοιότητες είναι εμφανείς.
Θα μπορούσε να είναι ένα κακόγουστο αστείο ή μία γκροτέσκα παρωδία αλλά είναι απλά άλλος ένας διαγωνισμός δημοσιότητας όπου μία εταιρεία δε διστάζει να πατήσει πάνω στο δράμα για να καρπωθεί οφέλη. Η μάρκα πολυτελείας, μία μάρκα που έχει συνδεθεί με τον πλούτο και το στάτους, φαίνεται ότι εκφράζει αυτή την αδιαφορία των πλουσίων μπροστά στο δράμα των φτωχών και προσφύγων. Όμως η απόφαση της εφημερίδας να προχωρήσει στην καταχώρηση της συγκεκριμένης διαφήμισης έχει προκαλέσει εντονότατες αντιδράσεις από τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων.
Χαρακτηριστικά είναι και μερικά σχόλια:
“Ως εκδότης έχει μεγάλη ηθική ευθύνη όταν αναπαράγεις μία τέτοια εικόνα (και η διαφημιστική φύση της δεν αλλάζει τίποτα), σχολιάζει ο Renaud Homez. “Δεν ξέρω αν είναι μία ατυχής σύμπτωση, αλλά αυτές οι φωτογραφίες δημοσιεύονται 4 σελίδες απόσταση η μία από την άλλη πάνω στο θέμα της μεγάλης ανθρώπινης οδύνης… Η παγκοσμιοποίηση μετατρέπει τα πάντα σε προϊόντα”, είπε ο Jorje Ivan Espinal. “Είναι απλά άρρωστο, ανεπίτρεπτο ή και τα δύο; Είναι φανερό ότι οι φορείς αυτής της ανωμαλίας θα μείνουν ικανοποιημένοι από τον αριθμό των αντίτυπων που θα πουλήσουν (εφημερίδες και τσάντες)” λέει ο Thomas Legoupil.
Ως τώρα η εταιρεία Gucci δεν έχει αντιδράσει ενώ με μεγάλη καθυστέρηση και μετά τις εντονότατες αντιδράσεις η Le Monde αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη από τους αναγνώστες της μιλώντας για “ατυχή σύμπτωση”:
“Στη βιασύνη του κλεισίματος της εφημερίδας, δεν καταλάβαμε τη σύμπτωση που συνέβη”.
Πάντως, η δικαιολογία της εφημερίδας δεν έγινε πιστευτή από έναν μεγάλο αριθμό αναγνωστών που ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να σχολιάζουν το γεγονός.
Δείτε και σε βίντεο τις ομοιότητες μεταξύ της φωτογραφίας του νεκρού παιδιού και της διαφήμισης της Gucci πατώντας ΕΔΩ.
Μαρτυρικές ώρες ζει η Μεσαρά λόγω της δραματικής έλλειψης νερού, που μέρα με τη μέρα επιδεινώνεται και πλέον είναι διάχυτη…
"Είμαι αδικημένος, είμαι αθώος" επανέλαβε ο 73χρονος ιερέας στην υπόθεση - θρίλερ με την εξαφάνιση της ηλικιωμένης γυναίκας στον Αλικιανό Χανίων…
«Όταν υπάρχει θέληση για ζωή, όλοι έχουν δικαίωμα στη ζωή!» Αυτό το μήνυμα έστειλαν κρατούμενοι…
Σε πεντάστερη μονάδα μετατρέπεται το "Atlantica Ocean Beach Resort", πρώην "Louis Creta Princess", στο Μάλεμε…
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, συμμετείχε στο συνέδριο του ΟΟΣΑ για το…
Σε έντονο ύφος καταγγέλλουν την κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα για τις πολιτικές που ακολουθούνται…
This website uses cookies.