Όταν η ζήτηση είναι τεράστια και η προσφορά πολύ μικρή, τότε αυτά συμβαίνουν.
Το νοσοκομείο Χανίων διαφημίζει εδώ και καιρό τα e-ραντεβού, δηλαδή τη δυνατότητα των πολιτών να κλείνουν τα ραντεβού τους ψηφιακά, όμως η αλήθεια είναι ότι η λειτουργία αυτής της υπηρεσίας δεν έχει και καμία ιδιαίτερη αξία.
Αυτό που ενδιαφέρει τον πολίτη είναι να μπορεί να δει κάποιον γιατρό και απ’ ότι φαίνεται, στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται το νοσοκομείο Χανίων, δεν είναι καθόλου εύκολο.
Τα ραντεβού ανοίγουν στις 9 το πρωί, όμως μέσα σε λίγα λεπτά, όπως μας κατήγγειλαν πολίτες, το ηλεκτρονικό σύστημα πέφτει λόγω της τεράστιας ζήτησης που έχει η υπηρεσία. Τεράστια ζήτηση δεν έχει το ηλεκτρονικό σύστημα, αλλά οι γιατροί οι οποίοι είναι ελάχιστοι και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις αυξημένες ανάγκες των πολιτών.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα ραντεβού για το γαστρεντορολογικό τμήμα για τον μήνα Απρίλη συμπληρώθηκαν μέσα σε μόλις 5 λεπτά ενώ αντίστοιχη ήταν η εικόνα και για το τμήμα Οριλά.
Το πρόβλημα αναμένεται να είναι ακόμη πιο οξυμμένο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου ο πραγματικός πληθυσμός του νομού διπλασιάζεται και τριπλασιάζεται, δίχως όμως να υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό, ιατρικό και νοσηλευτικό στο νοσοκομείο.
Καλές λοιπόν οι ψηφιακές υπηρεσίες, όταν όμως έχουν αντικρυσμα. Όταν δηλαδή μπορούν να λειτουργήσουν. Και μπορούν να λειτουργήσουν όταν υπάρχουν γιατροί και νοσηλευτές και προσωπικό που μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες.