10.8 C
Chania
Monday, November 25, 2024

Δηλαδή κ. Βαξεβάνη και Πολάκη, αν συνέχιζε τη διαφήμιση η Eteron στην Αυγή δε θα ήταν προβληματικό;

Ημερομηνία:

Είναι τραγέλαφος όλα αυτά που συμβαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ τους τελευταίους μήνες. Τελευταίο κεφάλαιο, η απόσυρση της διαφήμισης της Eteron από την Αυγή μετά τη νίκη Κασσελάκη στον 1ο γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο δημοσιογράφος Κ. Βαξεβάνης και ο Χανιώτης βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης ήταν από τους πρώτους που μίλησαν για παρέμβαση του επιχειρηματία Μάρη “που ειδικεύεται στις επιχειρήσεις στοιχήματος διεθνώς” κατά το Documento, που στοιχημάτισε στην Αχτσιόγλου και όταν απέτυχες το ποστάρισμα “τότε προχώρησαν σε διάσπαση”.

Ήταν κιτρινίλα βαθιά και βούρκος όλα αυτά που μας επιστρέφουν σε εποχές πολλές δεκαετίες πίσω.

Ο Μάρης, πέρα από δραστηριοποίησε σε “στοίχημα”, δραστηριοποιείται και στον χώρο των Media (κυρίως των ηλεκτρονικών) αφού είναι ιδρυτής, ιδιοκτήτης και Πρόεδρος του Ομίλου 24MEDIA. Μάλιστα, σε μέσο ενημέρωσης του επιχειρηματία Μάρη δούλευε και η Ακρίτα μετά τη φυγή της από τα “ΝΕΑ”. Ο Μάρης χρηματοδοτεί λοιπόν και την Eteron που είναι Ινστιτούτο Ερευνών. Ποιος το διαχειρίζεται; Μα ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, πρώην στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος επί ΣΥΡΙΖΑ, σύζυγος της κας Ράνιας Τζίμα που το όνομά του ακούστηκε και για τη διαδοχή του Αλέξη Τσίπρα.

Τώρα, προφανώς τα 1,2 εκατομμύριο ευρώ για διαφήμιση σε μία εφημερίδα χαμηλής κυκλοφορίας, ειδικά σε μία περίοδο που οι εφημερίδες περνάνε κρίση υπαρξιακή είναι τεράστιο. Όμως το ερώτημα είναι διαφορετικό. Δηλαδή, πριν ακυρώσει τη συμφωνία, ο Πολάκης δεν είχε πρόβλημα με το μέγεθος του ποσού που δόθηκε για τη διαφήμιση; Αν ο Μάρης του “στοιχήματος” όπως λέει τώρα ο Βαξεβάνης και ο Πολάκης δεν διέκοπτε την καμπάνια δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα εκ μέρους τους από το να λαμβάνουν αυτά τα χρήματα; Δε θα ήταν προβληματικό ότι για διαφήμιση 3 ετών θα προπληρωνόταν 1,2 εκατομμύρια τη στιγμή που όλοι ξέρουν στην αγορά πόσο δύσκολο είναι να πληρωθεί διαφήμιση μεγάλης εταιρείας ή κρατική ακόμη και μήνες μετά την προβολή;

Τελικά, όλα αυτά δεν ήταν προβληματικά εξαρχής; Έγιναν προβληματικά μόνο μετά που διακόπηκε η ξεκάθαρα χωρίς επιχειρηματική λογική διαφημιστική καμπάνια;

Πόσο θέλουν να μας τρελάνουν εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ; Πόσο βάθος έχει ακόμα ο πάτος του βαρελιού;

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ