21.8 C
Chania
Saturday, April 27, 2024

Δημήτρης Φραγκάκης: Νοn Stop η καμπάνια προβολή της χώρας – Ετοιμάζεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

Ημερομηνία:

Κομβικός και ουσιώδης ήταν ο ρόλος του ΕΟΤ στην εφετινή τουριστική χρονιά, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χανιώτης Γενικός Γραμματέας του οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης.

Μεταξύ άλλων αναλύει τη στρατηγική του οργανισμού και ενόψει της επόμενης χρονιάς. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από την πρώτη στιγμή της έναρξης της τουριστικής σεζόν, εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, συνέβαλε αποφασιστικά στο να διαδοθεί το μήνυμα σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που άνοιξε στην Ευρώπη για διακοπές.

«Πρώτοι απ’ όλους τους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς, η Ελλάδα έτρεξε καμπάνια επικοινωνίας με αποκορύφωμα την 14η Μαίου που η χώρα υποδέχτηκε τους πρώτους επισκέπτες της», υπενθύμισε ο κ. Φραγκάκης, και συμπλήρωσε ότι αυτό έδωσε ένα πολύ καλό σήμα στην αγορά, όπως αποδείχτηκε στην πορεία.

Οντας έτοιμος ο ΕΟΤ για το καλοκαίρι του 2021, σύμφωνα με τον γγ του ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο ξετύλιξε τη στρατηγική επικοινωνίας του με τις πληθυσμιακές ομάδες που τον ενδιέφεραν. «Επί μήνες συνομιλούσαμε με τις αεροπορικές εταιρίες και ολους τους μεγάλους διεθνείς οργανωτές ταξιδίων.

Την ιδια στιγμή τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό είχαν επικοινωνία με όλους τους μικρούς και μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας», ανάφερε ο κ. Φραγκάκης. Ετσι δόθηκε το μήνυμα ότι η Ελλάδα ανοίγει με ασφάλεια τις πύλες εισόδου της. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ υλοποιούσε προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με tour operators και αεροπορικές εταιρίες ύψους 13,7 εκατ. ευρώ, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει πότε στο παρελθόν, εξήγησε ο γγ του ΕΟΤ.

Σχετικά με την καμπάνια του 2021, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι ήταν εστιασμένη στον ποιοτικό τουρισμό, ενώ υπήρξε και στόχευση στα μέσα ενημέρωσης, στα οποία προβλήθηκε η χώρα. Οι Γαλλία, Ρουμανία, Πολωνία, αλλά και οι ΗΠΑ ήταν οι χώρες στις οποίες ο ΕΟΤ επένδυσε επικοινωνιακά με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως τόνισε.

Νοn Stop η καμπάνια προβολή της χώρας – Ετοιμάζεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

Ο ΕΟΤ με «Non Stop προγράμματα προβολής και επικοινωνίας» συνεχίζει να προωθεί την Ελλάδα στις αγορές του κόσμου μέχρι τα τέλη του 2021 (κυρίως στο δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου­), ενώ για το αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί και η καμπάνια προώθησης του χειμερινού τουρισμού που θα απευθύνεται σε ξένους αλλά και Ελληνες ταξιδιώτες.

Σε ό,τι αφορά το 2022 ήδη από τις επόμενες ημέρες προετοιμάζεται η αποστολή του οργανισμού στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού, με πρώτη στάση το Παρίσι, μετά σειρά έχει το Λονδίνο με την διεθνή τουριστική έκθεση WTM, η Βαρκελώνη, οι Κάννες κλπ. Με το βλέμα στραμμένο στην επόμενη χρονιά και φέτος ο ΕΟΤ θα εκκινήσει με “early καμπάνια” για Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο, το διάστημα δηλαδή που ξεκινάνε και οι κρατήσεις των τουριστών για τη νέα σεζόν, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης.

Σε κάθε περίπτωση ο ΕΟΤ το τρέχον διάστημα θα αξιολογήσει τα δεδομένα που προκύπτουν από την εφετινή τουριστική χρονιά, ειδικά στο σκέλος των αγορών που προτίμησαν εφέτος την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικά ποσοστά ανόδου σε σχέση με το παρελθόν (Ρουμανία, Πολωνία, Γαλλία κλπ). Υπο το πρίσμα αυτό θα διαμορφώσει την επικοινωνιακή του στρατηγική, σημείωσε ο κ. Φραγκάκης.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Δεύτερη ακριβότερη η Ελλάδα στο κόστος στέγασης

ΗΕλλάδα κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρωζώνη όσον αφορά στο κόστος στέγασης συνολικά...

Ηράκλειο: Την παρακολουθούσε συστηματικά μέχρι που την “πέτυχε” στο δρόμο…

Χωρίς τέλος τα περιστατικά ενδοικογενειακής βίας στην Κρήτη, που...

Σκρέκας: «Αισιοδοξία για πιθανά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα ανοιχτά της Κρήτης»

Οι πρώτες ενδείξεις μας κάνουν να νιώθουμε αισιοδοξία για...

Κρήτη: Στο Ηράκλειο η Σοφία, το διασημότερο ανθρωπόμορφο ρομπότ

Στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής MRC (Minoan Robotsports Competition) που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο...