11.8 C
Chania
Monday, November 25, 2024

Δημήτρης Φραγκάκης: Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Ημερομηνία:

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

Η καμπάνια  έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε  ( https://visitgreekdestinations.com/ ) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίες, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε σχετικά: «Για πρώτη φορά ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως. Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Φέτος, για πρώτη φορά, ξεκινάμε νωρίς την διεθνή καμπάνια προβολής της χώρας μας αλλά εκτός από τον κατάλληλο χρόνο, δίνουμε και μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στην χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν»

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε: «Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως και έναν τόπο γεμάτο από ομορφιές, χρώματα και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και γινόμαστε αρωγός στην ενίσχυση της προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την κοινή μας αυτή προσπάθεια, στηρίζουμε έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας μας.»

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ