10.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Δημιούργησε πάλι ο Θ. Παπαδουλάκης με ένα spot που θα συζητηθεί πολύ

Ημερομηνία:

Με ένα νέο spot με την υπογραφή του Θ. Παπαδουλάκη, ξαναμπαίνει η ΒΙΟΧΥΜ στην αγορά του φυσικού χυμού, με προσδοκία να αναδείξει ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης αξίας, που όμως δεν είχε την σωστή προώθηση τα προηγούμενα χρόνια.
Η νέα διαφήμιση αλλά και η νέα συσκευασία, δείχνει την ανανέωση που έχει επέλθει στην εταιρία μετά την εξαγορά της από την Τράπεζα Χανίων, ενώ ακόμα και η συνεργασία με τον Θ. Παπαδουλάκη, δείχνει την βούληση της να επενδύσει σημαντικά στο προϊόν αυτό, επενδύοντας για την προώθηση του σε μία από τις καλύτερες εταιρίες παραγωγής στην Ελλάδα, την Indigo View.

Το spot χιουμοριστικό, με μηνύματα για τo Νησί, αφού στο φόντο είναι ένας πορτοκαλεώνας, όπου πρωταγωνιστούν οι νέες συσκευασίες του Creta Fresh “αλλά και όλα… τα φρούτα της Κρήτης”.

Οι συντελεστές για την παραγωγή:
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης
Σενάριο: Παναγιώτης Παπουτσάκης
Δ/νση Φωτογραφίας: Γιώργος Πανταζής
Μοντάζ: Allan Michael

Flashnews.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ