16.8 C
Chania
Monday, November 4, 2024

Δημοψήφισμα για το αεροδρόμιο προαναγγέλλει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

Ημερομηνία:

Την αντίδραση του Περιφερειάρχη Ιονίων νήσων Θόδωρου Γαλατσιάτου, του δημάρχου Κέρκυρας Κωνσταντίνου Νικολούζου, αλλά και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Σαμοΐλη, προκάλεσε η απόφαση της ιδιωτικοποίησης των τεσσάρων αεροδρομίων του Ιονίου, της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου και του Ακτίου.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη κυβερνητική απόφαση τα τέσσερα αυτά περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται μεταξύ των 14 περιφερειακών αεροδρόμιών που ιδιωτικοποιούνται, παραχωρούνται στην γερμανική Fraport – Slentel σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.

Η σχετική απόφαση ελήφθη κατά την διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου και τη Δευτέρα δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Στη δήλωσή του ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων επισημαίνει πως θα καταβληθεί η προσπάθεια να μην εφαρμοστεί στην πράξη η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, ενώ στο προσεχές περιφερειακό συμβούλιο πρόκειται να προταθεί η νομική προσβολή της απόφασης, ενώ θα εξεταστεί και η πρόταση για δημοψήφισμα μέσω του οποίου θα ζητηθεί η γνώμη των πολιτών των Ιόνιων Νήσων.

«Η εσπευσμένη απόφαση του κυβερνητικού συμβουλίου οικονομικής πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) της 13ης Αυγούστου για την παραχώρηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport αποτελεί μία ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη για τα Ιόνια Νησιά» δήλωσε ο κ. Γαλατσιάτος, ενώ πρόσθεσε «όπως είναι γνωστό τέσσερα  από τα προς πώληση αεροδρόμια, αυτά της Κερκύρας, του Ακτίου, της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου εξυπηρετούν την αεροπορική επικοινωνία της Περιφέρειας και κυρίως συμβάλλουν καθοριστικά στο επίπεδο της τοπικής τουριστικής  οικονομίας.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του δημάρχου Κέρκυρας Κωνσταντίνου Νικολούζου. «Η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο της Κέρκυρας, στην γερμανική κοινοπραξία, αποτελεί πολύ αρνητική εξέλιξη, που μας βρίσκει εντελώς αντίθετους. Έχουμε δηλώσει και στο παρελθόν την αντίθεσή μας στην εκποίηση δημοσίων υποδομών σε ιδιώτες και εν προκειμένω σε εταιρεία ξένων συμφερόντων. Παραμένουμε αμετακίνητοι σε αυτή τη θέση.

»Πρόκειται για ακραίο παράδειγμα ιδιωτικοποίησης του εθνικού πλούτου και των υποδομών της χώρας μας, με την οποία παραχωρείται ο έλεγχος των αερομεταφορών περιοχών γεωστρατηγικής και οικονομικής σημασίας. Σε κάθε περίπτωση ο δήμος της Κέρκυρας θα αντιδράσει στην παραχώρηση με κάθε πρόσφορο μέσο και θα συμπαραταχτεί με όποια κινητοποίηση απαιτείται ανάλογα με τις εξελίξεις» δήλωσε ο κ. Νικολούζος.

Την ίδια ώρα καυστικός στις δηλώσεις του, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, για το θέμα είναι και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Κέρκυρα Στέφανος Σαμοΐλης που μεταξύ άλλων τονίζει: «Με την  ιδιωτικοποίηση των δεκατεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων ξεκινά ο “μαύρος” κύκλος του ξεπουλήματος».

«Αυτοί που βάλανε την υπογραφή τους για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων πρέπει να αναλάβουν και τις ευθύνες, γιατί είναι εις βάρους του ελληνικού δημοσίου» είπε ο κ. Σαμοϊλης και πρόσθεσε: «Ξεκινά μια ενέργεια που βλάπτει το ελληνικό δημόσιο, διότι τα 40-50 έτη που θα διαρκέσει η παραχώρηση στην γερμανική εταιρεία, το ελληνικό δημόσιο θα ζημιωθεί κατά 20 δισεκατομμύρια ευρώ. Ξεκινά ο “μαύρος κύκλος” του ξεπουλήματος, μετά τα αεροδρόμια, έπονται τα λιμάνια και πάει λέγοντας…» δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ