Υπάλληλος εισπρακτικής εταιρείας καταδικάστηκε σε φυλάκιση επτά μηνών με τριετή αναστολή από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης για τα συνεχή, φορτικά, επίμονα και προσβλητικά τηλεφωνήματα που έκανε σε δανειολήπτρια, προκειμένου η τελευταία να τακτοποιήσει οφειλή της σε τράπεζα.Το δικαστήριο έκρινε ένοχη την υπάλληλο για τις κατηγορίες της παράβασης του νόμου περί προσωπικών δεδομένων και για δυσφήμηση, ενώ αντίθετα απάλλαξε την προϊσταμένη της καθώς και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, που κάθισαν μαζί της στο εδώλιο, κατηγορούμενοι για ηθική αυτουργία στις παραπάνω πράξεις.
Δυσφήμηση
Τα επίμαχα τηλεφωνήματα έγιναν τον Νοέμβριο του 2009 στον χώρο εργασίας της δανειολήπτριας και, σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η τελευταία, η υπάλληλος ήταν ιδιαίτερα εριστική, απαιτώντας να ενημερωθεί ακριβώς πότε θα καταβληθούν οι οφειλές, χαρακτηρίζοντάς την ανώριμη και απειλώντας την ότι θα συνεχίσει να πιέζει μέχρι να της σπάσει τα νεύρα.
Μάλιστα έφτασε στο σημείο να ενημερώσει ακόμη και συναδέλφους και υφισταμένους της οφειλέτριας, στους οποίους τη δυσφήμησε με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως «αφερέγγυα» και «απόλυτα ασυνεπής» στις υποχρεώσεις της. Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε στην κατάθεσή του και ένας συνάδελφός της.
Από την πλευρά της η κατηγορούμενη στην απολογία της είπε πως δεν θυμάται τη συγκεκριμένη συνομιλία και υποστήριξε πως πάντα ενεργούσε νομότυπα, χρησιμοποιώντας τα στάνταρ σενάρια επικοινωνίας.