18.8 C
Chania
Friday, May 3, 2024

Επιτυχής επίλυση καταγγελιών από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Ημερομηνία:

Η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος, στο πλαίσιο του νόμιμου σκοπού της, έχει διαχειριστεί και επιλύσει επιτυχώς το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταναλωτικών καταγγελιών μελών της. Η διαχείριση των παραπόνων και των καταγγελιών των καταναλωτών, έχει ως αποτέλεσμα την επιστροφή, αντικατάσταση με καινούρια ή και την αποκατάσταση βλαβών των ελαττωματικών προϊόντων, επιστροφή χρημάτων σε περιπτώσεις καταχρηστικών χρεώσεων σε λογαριασμούς τηλεφωνίας, δικαίωση και επιστροφή χρημάτων σε περιπτώσεις καταχρηστικών πρακτικών των πιστωτικών ιδρυμάτων κ.λ.π.,  και εν τέλει, έχειάμεσο οικονομικό όφελος για τους καταναλωτές.

Ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα ακόλουθα:

  1. Δανειολήπτης έναντι του οποίου, η Τράπεζα μονομερώς έκανε υπερανάληψη ποσού 9.700 ευρώ από τον τραπεζικό του λογαριασμό, προκειμένου να αποπληρώσει μερικώς καταγγελθείσα σύμβαση στεγαστικού δανείου που υπήρχε μεταξύ της τράπεζας και του ίδιου. Μετά από καταγγελία του, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η Τράπεζα ακύρωσε την πράξη αυτή, επιστρέφοντας το ποσό στον λογαριασμό του καταναλωτή.
  2. Υπερχρεωμένος δανειολήπτης, ενώ είχε καταθέσει αίτηση δικαστικής ρύθμισης οφειλών (ν. 3869/2010) και είχε εκδοθεί προσωρινή διαταγή επί της αίτησης του, η οποία απαγόρευε στην τράπεζα να προβεί σε οποιοδήποτε καταδιωκτικό μέτρο εναντίον του, υπέστη κατάσχεση από την τράπεζα, σε λογαριασμό που διατηρούσε, ποσού 5.074,31€. Μετά από καταγγελία του, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η Τράπεζα επέστρεψε τα χρήματα.
  3. Υπερχρεωμένος δανειολήπτης, ενώ είχε καταθέσει αίτηση δικαστικής ρύθμισης οφειλών (ν. 3869/2010) και είχε εκδοθεί προσωρινή διαταγή επί της αίτησης του, η οποία απαγόρευε στην τράπεζα να προβεί σε οποιοδήποτε καταδιωκτικό μέτρο εναντίον του, υπέστη κατάσχεση από την τράπεζα, σε λογαριασμό που διατηρούσε, ποσού 1.121,31€. Μετά από καταγγελία του, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η Τράπεζα επέστρεψε τα χρήματα.
  4. Καταναλωτής είχε αγοράσει φορητό υπολογιστή, ο οποίος αποδείχτηκε ελαττωματικός. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία εκπροσώπου της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με το τμήμα service της πωλήτριας εταιρείας, η εταιρεία επέστρεψε στον καταναλωτή το τίμημα του υπολογιστή (ποσό 400 ευρώ).
  5. Καταναλωτής είχε αγοράσει ελαττωματικό προϊόν (μοτοσικλέτα) από εταιρεία, με αποτέλεσμα να βρίσκεται για μεγάλο χρονικό διάστημα στο συνεργείο και να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει. Μετά από καταγγελία του, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η εταιρία αποζημίωσε μερικώς τον καταναλωτή, με το ποσό των 25.0 ευρώ.
  6. Καταναλωτές, είχαν αγοράσει εισιτήρια για ακτοπλοϊκό δρομολόγιο, όμως η εταιρεία χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, άλλαξε το πλοίο που εκτέλεσε το δρομολόγιο, με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένοι επιβάτες να μην το αντιληφθούν και να χάσουν το δρομολόγιο. Μετά από καταγγελία τους, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η εταιρεία επέστρεψε το αντίτιμο των εισιτηρίων (115 ευρώ).
  7. Καταναλωτής είχε αγοράσει ελαττωματικό προϊόν από εταιρεία υποδημάτων. Μετά από καταγγελία του, μέσω της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, η εταιρεία επέστρεψε το αντίτιμο (60 ευρώ).

Καλούμε τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε καταναλωτικό πρόβλημα να απευθύνονται στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας –Ιουλιανού 28, Αθήνα και στο τηλέφωνο 2108817730, e-mail:info@eeke.grwww.eeke.gr, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00-16.00. &  XANIA στο τηλέφωνο 2821086245 ,email : chania.peeke@gmail.com  από Δευτέρα έως Παρασκευή  10;30 -13:30 εκτός Τετάρτης & 18:30 – 20:30 Καθημερινά

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ