Άλλο ένα λειτουργικό και επικοινωνιακό φιασκο επεφύλασσε η διοίκηση της ΔΕΗ το πρωί της Δευτέρας.
Δεν είχε κάνει καμιά ουσιαστική προετοιμασία για την ενημέρωση των καταναλωτών, ούτε είχε λάβει μέτρα προστασίας για τις ουρές που σχηματίζονται έξω από κεντρικά γραφεία, για πληρωμές λογαριασμών.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν εκατοντάδες άνθρωποι -κυρίως ηλικιωμένοι -χωρίς καμία σειρά προτεραιότητας, χωρίς κανένα μέτρο προστασίας από την διοίκηση της επιχείρησης, δημιουργώντας μια κατάσταση που εγκυμονεί κινδύνους.
Η υπεύθυνη επικοινωνίας της εταιρείας, βγήκε στις πρωινές εκπομπές απευθύνοντας νουθεσίες προς τους καταναλωτές, χωρίς να ζητήσει ούτε μία συγνώμη για τις ευθύνες της διοίκησης και για την έλλειψη στοιχειώδους ενημ’ερωσης από την εταιρείας, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν πως θα προσέλθουν στα καταστήματα για να εξυπηρετηθούν με ασφάλεια.
Η κατάσταση ήταν τόσο εκρηκτική που χρειάστηκε να επέμβουν άνδρες της ΔΙΑΣ, προκειμένου να δώσουν οδηγίες στους πολίτες να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις.
Ουρές και ταλαιπωρία από νωρίς το πρωί
Μεγάλες ουρές με σχεδόν 500 άτομα είχαν σχηματιστεί από νωρίς το πρωί, πριν ακόμη ανοίξει το κατάστημα με ορισμένους πολίτες να περιμένουν από τις 5 το πρωί. Οι αποστάσεις δεν τηρήθηκαν και γι’ αυτό κρίθηκε απαραίτητη η επέμβαση της αστυνομίας.