Επειδή, τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των καταναλωτών έχουν μειωθεί μειώνοντας αντίστοιχα και τις αγορές τους στα καταστήματα ιδιαίτερα των τροφίμων κάποια Super Markets προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές στις επιχειρήσεις τους, επιστρατεύουν νέους τρόπους προσέλκυσης με τις λεγόμενες “προσφορές”.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ως προς τις προσφορές των προϊόντων που αναγγέλλουν οι εμπορικές επιχειρήσεις;
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης επισημαίνει τα εξής:
- Θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται η τιμή πώλησης του προϊόντος, Π Ρ Ι Ν και Μ Ε Τ Α την προσφορά.
- Η ένδειξη των παραπάνω τιμών πώλησης θα πρεπει να αναγραφεται με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με έμφαση στην τιμή πώλησης του προϊόντος
- Επιτρέπεται η πληροφορηση στον καταναλωτή, με οποιονδήποτε τρόπο, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, πωλείται σε χαμηλότερη τιμη..
- Η τιμή του προϊόντος πριν από την προσφορά, δεν πρέπει να έχει αυξηθεί για τουλάχιστον δύο μήνες
- Σε περίπτωση προσφοράς “1+1 δώρο” θα πρέπει υποχρεωτικά το προϊόν να πωλείται και μεμονωμένα, ώστε να μπορεί να γίνει σύγκριση
Η ΕΠΚ Κρήτης καλεί όλους τους καταναλωτές της Περιφέρειας Κρήτης, να επικοινωνήσουν με την’Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και να καταγγείλουν οποιαδήποτε πρακτική παραπλάνησης υποπέσει στην αντίληψή τους, συμπληρώνοντας το Υπόδειγμα Καταγγελίας με θέμα “Καταγγελία παραπλανητικής προσφοράς” και στέλνοντάς το στο epkxan@gmail.com ή καλώντας στα τηλ 28210 – 92666 -92306