13.8 C
Chania
Wednesday, December 25, 2024

Ε.Π.Κ.Κρήτης: “Τα ταξί, οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών”

Ημερομηνία:

Πολλά τα παράπονα και οι καταγγελίες των πολιτών, που φθάνουν τις τελευταίες μέρες  στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τις υπηρεσίες  των  Ταξί. Καταγγέλλουν επιλεκτική μίσθωση πελατών, απρεπή συμπεριφορά οδηγών γεγονός που ανάγκασε την Ένωση να προχωρήσει στη δημοσιοποίηση σχετικής ανακοίνωσης, στην οποία και αναφέρει το εξής:

“Πιστεύαμε ότι το φαινόμενο αυτό  είχε εκλείψει  τα τελευταία χρόνια ,σε τοπικό επίπεδο ,ίσως ατόνησε  το “κίτρινο ταμπελάκι”, που έδινε προστασία στον πελάτη, χρήστη  των υπηρεσιών ταξί  και συνεχίζοντας ,η Ένωση  Καταναλωτών, δίνει τις οδηγίες της , προς τους καταναλωτές ,αλλά και στους  διαχειριστές των ταξί.

Τι είναι το “κίτρινο ταμπελάκι”

Είναι  μία καρτελίτσα κίτρινου χρώματος, η οποία τοποθετείται στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκινήτου, (ταξί), η οποία φέρει τα επικοινωνιακά στοιχεία της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (τηλ. Δ/νση )έτσι ο κάθε δέκτης υπηρεσιών ταξί καταναλωτής, μπορεί να  επικοινωνήσει και να   καταγγέλλει  την μη νόμιμη συμπεριφορά  του οδηγού ταξί.

Το “κίτρινο ταμπελάκι” συναποφασίστηκε από την Ένωση Καταναλωτών και το Σωματείο ταξί ,του Νομού Χανίων.

Ο οδηγός του ταξί πρέπει να:

  • έχει αναρτημένο τον τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
  • βάζει σε λειτουργία το ταξίμετρο μετά την επιβίβαση σας
  • μεταφέρει τις αποσκευές σας από και προς το πεζοδρόμιο
  • εκδίδει πάντα απόδειξη
  • σας πηγαίνει στον προορισμό σας, χωρίς να επιβιβάσει άλλο άτομο (πολλαπλή μίσθωση)   Συμπερασματικά , η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ ότι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστροφο. Βασικά για τυχόν καταγγελία   είναι, να μας γνωστοποιείται  τον αριθμό του αυτοκινήτου του ταξί, που με συνεργασία με το Σωματείο, θα εντοπίζεται ο  οδηγός του ταξί που δεν πράττει τα νόμιμα.
  •  Επίσης καλούμε τους υπευθύνους, στην ενεργοποίηση   της επιτροπής επιβολής κυρώσεων, όπου θα εξετάζονται οι υποβληθείσες καταγγελίες από τους χρήστες υπηρεσιών των ΤΑΧΙ καταναλωτές,για την γνωμοδότηση και προώθηση επιβολής των νομίμων κυρώσεων στους παρανομούντες.
  • Τέλος, Καλούμε το Σωματείο των ταξί , στα πλαίσια  της καλής συνεργασίας με τους καταναλωτές , να επανασυστήσει την χρήση του ” “κίτρινου ταμπελακιού”  στα ταξί,για αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων.
"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

32 επιζώντες από τους 67 επιβαίνοντες από το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν

Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα...

Από όλους εμάς στον “Αγώνα της Κρήτης”, ευχές από καρδιάς για Καλά Χριστούγεννα!

Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε...

Χριστούγεννα στην Κρήτη με απρόβλεπτη χιονόπτωση

Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε...