Πολλά τα παράπονα και οι καταγγελίες των πολιτών, που φθάνουν τις τελευταίες μέρες στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τις υπηρεσίες των Ταξί. Καταγγέλλουν επιλεκτική μίσθωση πελατών, απρεπή συμπεριφορά οδηγών γεγονός που ανάγκασε την Ένωση να προχωρήσει στη δημοσιοποίηση σχετικής ανακοίνωσης, στην οποία και αναφέρει το εξής:
“Πιστεύαμε ότι το φαινόμενο αυτό είχε εκλείψει τα τελευταία χρόνια ,σε τοπικό επίπεδο ,ίσως ατόνησε το “κίτρινο ταμπελάκι”, που έδινε προστασία στον πελάτη, χρήστη των υπηρεσιών ταξί και συνεχίζοντας ,η Ένωση Καταναλωτών, δίνει τις οδηγίες της , προς τους καταναλωτές ,αλλά και στους διαχειριστές των ταξί.
Τι είναι το “κίτρινο ταμπελάκι”
Είναι μία καρτελίτσα κίτρινου χρώματος, η οποία τοποθετείται στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκινήτου, (ταξί), η οποία φέρει τα επικοινωνιακά στοιχεία της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (τηλ. Δ/νση )έτσι ο κάθε δέκτης υπηρεσιών ταξί καταναλωτής, μπορεί να επικοινωνήσει και να καταγγέλλει την μη νόμιμη συμπεριφορά του οδηγού ταξί.
Το “κίτρινο ταμπελάκι” συναποφασίστηκε από την Ένωση Καταναλωτών και το Σωματείο ταξί ,του Νομού Χανίων.
Ο οδηγός του ταξί πρέπει να:
«Δεν θα δείτε ποτέ από εμένα και το ΠΑΣΟΚ να πάμε στο παρασκήνιο, να κάνουμε…
«Κίνημα Δημοκρατίας» είναι το όνομα του κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη όπως ανακοίνωσε, εν μέσω χειροκροτημάτων, στο Ίδρυμα…
Στο πλαίσιο της διήμερης περιοδείας του στην Κρήτη, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του…
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…
Τα 18,8 δισ. ευρώ προσέγγισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στη χώρα μας την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024,…
Μια 27χρονη γυναίκα που κατήγγειλε τον πατέρα της για σεξουαλική κακοποίηση όσο εκείνη ήταν μόλις…
This website uses cookies.