Πολλά τα παράπονα και οι καταγγελίες των πολιτών, που φθάνουν τις τελευταίες μέρες στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τις υπηρεσίες των Ταξί. Καταγγέλλουν επιλεκτική μίσθωση πελατών, απρεπή συμπεριφορά οδηγών γεγονός που ανάγκασε την Ένωση να προχωρήσει στη δημοσιοποίηση σχετικής ανακοίνωσης, στην οποία και αναφέρει το εξής:
“Πιστεύαμε ότι το φαινόμενο αυτό είχε εκλείψει τα τελευταία χρόνια ,σε τοπικό επίπεδο ,ίσως ατόνησε το “κίτρινο ταμπελάκι”, που έδινε προστασία στον πελάτη, χρήστη των υπηρεσιών ταξί και συνεχίζοντας ,η Ένωση Καταναλωτών, δίνει τις οδηγίες της , προς τους καταναλωτές ,αλλά και στους διαχειριστές των ταξί.
Τι είναι το “κίτρινο ταμπελάκι”
Είναι μία καρτελίτσα κίτρινου χρώματος, η οποία τοποθετείται στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκινήτου, (ταξί), η οποία φέρει τα επικοινωνιακά στοιχεία της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (τηλ. Δ/νση )έτσι ο κάθε δέκτης υπηρεσιών ταξί καταναλωτής, μπορεί να επικοινωνήσει και να καταγγέλλει την μη νόμιμη συμπεριφορά του οδηγού ταξί.
Το “κίτρινο ταμπελάκι” συναποφασίστηκε από την Ένωση Καταναλωτών και το Σωματείο ταξί ,του Νομού Χανίων.
Ο οδηγός του ταξί πρέπει να:
Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις…
«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης και έθεσαν τις εξαιρετικά σκοτεινές επιθυμίες…
Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι κάρτες και οι εφαρμογές στα κινητά…
Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να δίνει το έμψυχο δυναμικό του, που…
Στις 20 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η δίκη των δύο ψαράδων που κατηγορούνται για τη…
Είπαμε, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, να περάσουμε καλά, να κάνουμε και χαβαλέ, αλλά κάποιοι το…
This website uses cookies.