Ενα ακόμα δρομολόγιο στη γραμμή Καλαμάτα – Κύθηρα – Κρήτη έμεινε για φέτος. Το προσεχές Σάββατο λοιπόν κλείνει ένας ακόμα θερινός κύκλος με το “Βιτσέντζος Κορνάρος” να συνδέει την μεσσηνιακή πρωτεύουσα με την Κίσσαμο. Φέτος μάλιστα, όπως είπε ο εμπορικός αντιπρόσωπος της ANEK και της ΛΑΝΕ Σταύρος Μπακολιάς, η κίνηση στη συγκεκριμένη γραμμή παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 30% με ένα μόνο δρομολόγιο την εβδομάδα.
Μιλώντας στην “Ε” ο κ. Μπακολιάς επεσήμανε ότι “ο μέσος όρος διακοπών του Ελληνα είναι 3 με 3,5 ημέρες” κάτι, που σε συνδυασμό με την παραπάνω αύξηση δείχνει πόσο αναγκαία είναι η καθιέρωση και δεύτερου δρομολογίου μέσα στην εβδομάδα για τη σύνδεση της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου με την Κρήτη.
Οπως έχουμε αναφέρει και σε άλλο άρθρο στο πρόσφατο παρελθόν, μία τέτοια εξέλιξη τουλάχιστον για τους καλοκαιρινούς μήνες θα έχει σημαντικά και πιθανόν άμεσα οφέλη τόσο σε τουριστικό, όσο και σε εμπορικό επίπεδο, ενώ θα κάνει τη γραμμή πιο ελκυστική. Αλλωστε άλλο είναι να προγραμματίζεις ταξίδι με υποχρεωτική παραμονή μίας εβδομάδας, κι άλλο σε επίπεδο λιγότερων ημερών.
Εφόσον υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο, οι κινήσεις πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα κιόλας και όχι να περιμένουμε πάλι τα τέλη της άνοιξης για να θυμηθούμε ότι δεν προλαβαίνουμε για εκείνη τη σεζόν και πάμε για την επόμενη.
Κάθε φορά, που το eleftheriaonline.gr αναρτά κάποιο άρθρο σχετικά με τη σύνδεση Καλαμάτας – Κρήτης, μέσα από τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκύπτει ότι υπάρχει “ζεστό” ενδιαφέρον από πολίτες για συγκοινωνιακή σύνδεση των δύο περιοχών, είτε ακτοπλοϊκά σε πιο τακτική βάση, είτε ακόμα και αεροπορικά. Μήνυμα, που πρέπει να ληφθεί υπόψη και αν γίνει… αποδεκτό, να δρομολογηθούν συγκεκριμένες δράσεις προς αυτό το σκοπό.