Στην ανάδειξη, προώθηση και ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη αλλά και της Κρητικής διατροφής στις επιχειρήσεις εστίασης, επικεντρώθηκε η σημερινή ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία από την Περιφέρεια Κρήτης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Η ημερίδα με θέμα «Ενημέρωση Επιχειρηματιών για την Κρητική Κουζίνα και Οίνο» υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου «ΓΕΥΣΙΣ ΤΟΥΡ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007–2013» του στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία», που υλοποιείται από την Περιφέρεια Κρήτης και το «Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας».
Σκοπός της ημερίδας ήταν οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με την γαστρονομία και τον οίνο να βελτιώσουν τις γνώσεις τους και να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στους καταναλωτές όπως επίσης να προβάλλουν με πρακτικό τρόπο τη γαστρονομία ως στοιχείο του τοπικού πλούτου για την προσέλκυση των ξένων επισκεπτών μας.
Όπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου Σκορδαλάκη, αρμόδια για θέματα πρωτογενή τομέα, «στόχος μας είναι να καταστήσουμε την Κρήτη γαστρονομικό προορισμό, και για αυτό υλοποιούμε μια σειρά δράσεων όπως τη σημερινή. Στο πλαίσιο του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007–2013» επιχειρούμε την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στο νησί, ενημερώνοντας με σχετικές δράσεις τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα έχουν εφόσον χρησιμοποιούν μόνο Κρητικά πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα, όπως επίσης να αντιληφθούν την σημαντικότητα του γαστρονομικού πολιτισμού της Κρήτης».
Η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης τόνισε επίσης στις δηλώσεις της ότι «Η γαστρονομία γενικότερα αποτελεί ένα βασικό ‘εργαλείο’ τοπικής ανάπτυξης και ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη γεωργία, τη κτηνοτροφία την μεταποίηση, την οικοτεχνία, τον πολιτισμό και το τουρισμό. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε ο γαστρονομικός τουρισμός να αποτελέσει ένα δυνατό αναπτυξιακό εργαλείο για τον τόπο. Είμαι αισιόδοξη ότι συνεχώς θα αυξάνονται οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις του νησιού με τον brand name «ΚΡΗΤΗ».
Από την πλευρά του ο καθηγητής εφαρμογών του ΤΕΙ Κρήτης, τμήμα εμπορίας και διαφήμισης, Μάνος Περακάκης ανέφερε ότι «όλες οι επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα οινοποιεία μπορούν να προβληθούν καλύτερα μέσω των social media, και ευρύτερα μέσω διαδικτύου και μάλιστα με πολύ μικρό κόστος. Το διαδίκτυο θα πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες εστίασης ότι προωθεί με εξαιρετικό τρόπο τον γαστρονομικό τουρισμό. Το θετικό είναι ότι το brand name «ΚΡΗΤΗ» στο εξωτερικό έχει ισχυρό όνομα».
Ο αντιπρόεδρος του δικτύου οινοποιών ν. Ηρακλείου Ζαχαρίας Διαμαντάκης υπογράμμισε ότι το κρασί είναι ένα προϊόν που συνδέεται άμεσα με την Κρητική γαστρονομία και τον τουρισμό. «Είναι μια μορφή τουρισμού (ο γαστρονομικός) που πρέπει να αξιοποιήσουμε, και έχουν γίνει εξαιρετικά βήματα τον τελευταίο καιρό, μέσα από το δίκτυο των οινοποιών με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης. «Χτίζουμε» τον γαστρονομικό τουρισμό στο νησί με σταθερά βήματα και τη συνεργασία φορέων και της Περιφέρειας. Οι προοπτικές είναι πολύ καλές».
Στην ημερίδα αναπτύχθηκαν θέματα που σχετίζονται με τις δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης και συγκεκριμένα την Κρητική γαστρονομία, την πιστοποίηση των Κρητικών προϊόντων και το Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας της Περιφέρειας Κρήτης, που αποτελούν σημαντικό μέρος του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον πρωτογενή τομέα.
Οι δημοσιογράφοι σε όλη τη χώρα προχωρούν σε 24ωρη απεργία την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι…
Της Βάννας Σφακιανάκη Ως κεραυνός εν αιθρία και σαν να είναι κάτι τόσο φυσιολογικό και…
Σε μια επιχείρηση κατά των ναρκωτικών, αστυνομικοί του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Χανίων συνέλαβαν σήμερα έναν…
Σε ένα σημαντικό πλήγμα για την εγκληματικότητα στην περιοχή, η Αστυνομία Ηρακλείου εξάρθρωσε μια σπείρα…
Η Ένωση Συνδέσμων Κληρικών Εκκλησίας Κρήτης εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο εκφράζει την ηθική στήριξη…
Δεκάδες αυτοκινούμενα, πανίσχυρα πυροβόλα “M1989 Koksan” έχει στείλει ήδη η Βόρεια Κορέα στη Ρωσία, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν…
This website uses cookies.