17.8 C
Chania
Tuesday, May 7, 2024

Ημερίδα για την ανάδειξη της Κρήτης σε γαστρονομικό προορισμό

Ημερομηνία:

Στην ανάδειξη, προώθηση και ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη αλλά και  της Κρητικής διατροφής στις επιχειρήσεις εστίασης, επικεντρώθηκε η σημερινή ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία από την Περιφέρεια Κρήτης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Η ημερίδα με θέμα «Ενημέρωση Επιχειρηματιών για την Κρητική Κουζίνα και Οίνο» υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου «ΓΕΥΣΙΣ ΤΟΥΡ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007–2013» του στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία», που υλοποιείται από την Περιφέρεια Κρήτης και το «Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας».

Σκοπός της ημερίδας  ήταν οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με την γαστρονομία και τον οίνο να βελτιώσουν τις γνώσεις τους και να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στους καταναλωτές όπως επίσης να προβάλλουν με πρακτικό  τρόπο τη γαστρονομία ως στοιχείο του τοπικού πλούτου για την προσέλκυση των ξένων επισκεπτών μας.

Όπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου Σκορδαλάκη, αρμόδια για θέματα πρωτογενή τομέα, «στόχος μας είναι να καταστήσουμε την Κρήτη γαστρονομικό προορισμό, και για αυτό υλοποιούμε μια σειρά δράσεων όπως τη σημερινή. Στο πλαίσιο του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007–2013» επιχειρούμε την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στο νησί, ενημερώνοντας με σχετικές δράσεις τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα έχουν εφόσον χρησιμοποιούν μόνο Κρητικά πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα, όπως επίσης να αντιληφθούν την σημαντικότητα του γαστρονομικού πολιτισμού της Κρήτης».

Η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης τόνισε επίσης στις δηλώσεις της ότι «Η γαστρονομία γενικότερα αποτελεί ένα βασικό ‘εργαλείο’ τοπικής ανάπτυξης και ο  συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη γεωργία, τη κτηνοτροφία την μεταποίηση, την οικοτεχνία, τον πολιτισμό και το τουρισμό. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε ο γαστρονομικός τουρισμός  να αποτελέσει ένα δυνατό αναπτυξιακό εργαλείο για τον τόπο. Είμαι αισιόδοξη ότι συνεχώς θα αυξάνονται οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις του νησιού με τον brand name «ΚΡΗΤΗ».

Από την πλευρά του ο καθηγητής εφαρμογών του ΤΕΙ Κρήτης, τμήμα εμπορίας και διαφήμισης, Μάνος Περακάκης ανέφερε ότι «όλες οι επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα οινοποιεία μπορούν να προβληθούν καλύτερα μέσω των social media, και ευρύτερα μέσω διαδικτύου και μάλιστα με πολύ μικρό κόστος. Το διαδίκτυο θα πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες εστίασης ότι προωθεί με εξαιρετικό τρόπο τον γαστρονομικό τουρισμό. Το θετικό είναι ότι το brand name «ΚΡΗΤΗ» στο εξωτερικό έχει ισχυρό όνομα».

Ο αντιπρόεδρος του δικτύου οινοποιών ν. Ηρακλείου Ζαχαρίας Διαμαντάκης υπογράμμισε ότι το κρασί είναι ένα προϊόν που συνδέεται άμεσα με την Κρητική γαστρονομία και τον τουρισμό. «Είναι μια μορφή τουρισμού (ο γαστρονομικός) που πρέπει να αξιοποιήσουμε, και έχουν γίνει εξαιρετικά βήματα τον τελευταίο καιρό, μέσα από το δίκτυο των οινοποιών με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης. «Χτίζουμε» τον γαστρονομικό τουρισμό στο νησί με σταθερά βήματα και τη συνεργασία φορέων και της Περιφέρειας. Οι προοπτικές είναι πολύ καλές».

Στην ημερίδα αναπτύχθηκαν θέματα που σχετίζονται με τις  δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης και συγκεκριμένα την Κρητική γαστρονομία, την πιστοποίηση των  Κρητικών προϊόντων και το Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας της Περιφέρειας Κρήτης, που αποτελούν σημαντικό μέρος του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον πρωτογενή τομέα.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πως κατασκευάζεται ένα (συνδεδεμένο) «πράσινο νησί»

Της Βάννας Σφακιανάκη Ξεκινώντας ενοχοποιείς τους νησιώτες λέγοντας ότι επιβαρύνουν...

Αντιπυρική προστασία: οι κομματικές φιέστες και ο λάθος προσανατολισμός

Του Λευτέρη Καρχιμάκη * Το νέο δόγμα πυρόσβεσης μας υπόσχεται...

«Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δει τέτοιο βομβαρδισμό» – Δραματική η κατάσταση στη Ράφα

Τουλάχιστον 12 άνθρωποι έχουν αναφερθεί ότι σκοτώθηκαν κατά τη...