19.8 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη απαιτεί συνεργασία

Ημερομηνία:

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε ένα νησί όπως η Κρήτη μπορεί να ακούγεται και να φαίνεται ως αυτονόητη διαδικασία ωστόσο δεν είναι καθόλου απλή αφού απαιτείται η συνεργασία πολλών φορέων και πολλών υπουργείων έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι το σωστό.Της Κατερίνας Μηναδάκη

Το θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου φαίνεται να απασχολεί τους ξενοδόχους της Κρήτης που προσπαθούν να βρουν τους τρόπους με τους οποίους θα κινητοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό προκειμένου να συμβάλουν στη διαδικασία όλοι οι συναρμόδιοι φορείς. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε ένα νησί όπως η Κρήτη μπορεί να ακούγεται και να φαίνεται ως αυτονόητη διαδικασία ωστόσο δεν είναι καθόλου απλή αφού απαιτείται η συνεργασία πολλών φορέων και πολλών υπουργείων έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι το σωστό. Όπως επεσήμανε σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στο Σκάι Κρήτης ο κ. Γιάννης Οικονόμου από την Ένωση Ξενοδόχων, δεν είναι θέμα πρωτοβουλίας ενός. Αφορά πολλούς και χρειάζεται συνεργασία, αμεσότητα και ταχύτητα προκειμένου να φέρει το θεμιτό αποτέλεσμα. Χρειάζεται οργάνωση και κίνητρα. Όμως στην Ελλάδα – δυστυχώς- πάντα κάπου κολλάνε τα πράγματα. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκονται πολλοί. Τώρα κάνουμε ακόμα μία προσπάθεια και περιμένουμε να δούμε αν θα βγει κάποιο αποτέλεσμα, όμως χρειάζεται υπομονή και επιμονή.

Το Υπουργείο Τουρισμού

Σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου στην Ελλάδα το Υπουργείο Τουρισμού δεν έχει καν τη θέση που του αρμόζει. Θα έπρεπε να έχει άλλο ρόλο το Υπουργείο Τουρισμού στην Ελλάδα. Τουλάχιστον τώρα έχουμε τον ίδιο υπουργό για μεγάλο χρονικό διάστημα και κάποια πράγματα έχουν αρχίσει να κινούνται πιο γρήγορα. Ωστόσο έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε για να πουληθεί ως τουριστικό προϊόν όλο το χρόνο η Κρήτη και όχι μόνο. Ρόλο σε αυτό παίζει ακόμα και η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όλα είναι πολύπλοκα στη χώρα μας, τόνισε ο κ. Οικονόμου.

Χρειάζονται κίνητρα

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ξενοδόχοι της Κρήτης εμφανίζονται αποφασισμένοι να μην το βάζουν κάτω στο θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου βάζοντας στο τραπέζι του διαλόγου θέματα όπως τα κίνητρα για τις αεροπορικές εταιρίες προκειμένου να έρχονται στο νησί και το καταχείμωνο, κίνητρα για τους ξενοδόχους – εργοδότες προκειμένου να λειτουργούν τα καταλύματα τους και το χειμώνα και να μπορούν να απασχολούν προσωπικό, σχεδιασμό ακόμα και σε συνεργασία με τους δήμους, με τη ΔΕΗ, με τους αρχαιολογικούς χώρους αλλά και με όποιον άλλο εμπλέκεται στη διαδικασία φιλοξενίας των ξένων επισκεπτών.

Δεν μπορείς να φέρεις κόσμο στο νησί και να τον έχεις σε μία ξαπλώστρα όλη τη μέρα. Τι εναλλακτικές του δίνεις; Τι προτάσεις του κάνεις; Τι του προσφέρεις; Αυτά είναι ζητούμενα πολύ σοβαρά που διαμορφώνουν και το προϊόν, επεσήμανε ο κ. Οικονόμου, τονίζοντας ότι μέχρι να γίνουν όλα αυτά οι τουρίστες επιλέγουν για τις χειμερινές τους διακοπές άλλους προορισμούς που όμως δεν έχουν 23 βαθμούς Νοέμβρη μήνα και ούτε την ομορφιά του δικού μας τόπου!

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ