Για εμπορικούς λόγους -θεαματικότητας και διαφημιστικού πακέτου- τα “τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης” στοχοποιούν πρόσωπα , κόμματα, και κοινωνικές ομάδες. Για δέκα ημέρες μιλούσαν για την “χρυσή αυγή.” Ξανακούσατε τίποτα για τη “χρυσή αυγή;” Άφαντη η “χρυσή αυγή” από την οθόνη των Μ.Μ.Ε Έγινε πλέον αόρατη.
Για μια εβδομάδα μιλούσαν για το ξανθό κοριτσάκι που “απήγαγε” οικογένεια τσιγγάνων Ρομά που τελικά δεν ήταν απαγωγή αλλά παραμύθι.
Και έπεται συνέχεια. Τζίρος να γίνεται από την ακροαματικότητα και τα διαφημιστικά πακέτα. Βρε ουστ! Σκουπιδοκάναλα!!
Οιδρυτής του αποκαλυπτικού ιστότοπου WikiLeaks, Τζούλιαν Ασάνζ, μπορεί να ασκήσει έφεση κατά της έκδοσής του…
Ο Δήμος Γαύδου στο πλαίσιο της 3ης Γιορτής Αθλητισμού στο νησί της Καλυψούς, την ακριτική Γαύδο, προκηρύσσει τους…
Ο Δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, μετέβη σήμερα στην Αθήνα για να συμμετάσχει σε συνεδρίαση του…
Συνεργεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) πραγματοποίησαν έλεγχο σε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ως Αθλητικό…
Το ποσοστό των εργαζόμενων νέων που ζουν με τους γονείς τους στην ΕΕ έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια,…
Τη χρήση του δημοφιλούς chatbot της, ChatGPT, επεκτείνει η OpenAI λανσάροντας ένα νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που υπόσχεται…
This website uses cookies.