15.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

Κακώς δημιουργείται το δίπολο “φταίει ο ΒΟΑΚ που δε φτιάχνεται” – “Φταίνε οι άνθρωποι που οδηγούν χάλια” γιατί έτσι χάνουμε το νόημα

Ημερομηνία:

O George Papagrigoriou έγραψε ενα πολύ εύστοχο σχόλιο στη σελίδα της εφημερίδας μας στο facebook σχολιάζοντας το άρθρο “ΒΟΑΚ, το ατέρμονο ανθρωποθυσιαστήριο“. Το παραθέτουμε αυτούσιο:

Κακώς δημιουργείται το δίπολο “φταίει ο ΒΟΑΚ που δε φτιάχνεται” – “Φταίνε οι άνθρωποι που οδηγούν χάλια” γιατί έτσι χάνουμε το νόημα:

-Ναι, ο ΒΟΑΚ έχει τα χάλια του.

-Ναι, η πολιτεία έχει τεράστιες ευθύνες.

-Ναι, χρειάζονται έργα.

Όμως υπάρχουν και πολλές αλήθειες που ξεχνιούνται:

– Ο ΒΟΑΚ δεν είναι ο χειρότερος δρόμος της χώρας, σε σχέση με κάποιους είναι μάλιστα αρκετά καλύτερος

– Ο ΒΟΑΚ έχει τα χάλια του όχι μόνο σαν κατασκευή αλλά κυρίως επειδή δε συντηρείται: Είναι χωρίς ορατή διαγράμμιση τη νύχτα, οι λάμπες του καίνε το μεσημέρι κ το βράδυ είναι σβηστές, σε πολλά σημεία τα κλαδιά καλύπτουν όλη τη ΛΕΑ, πινακίδες κρυμμένες, ορατότητα μηδέν, τροχαία ανύπαρκτη….

– Τα περισσότερα ατυχήματα δε γίνονται στο ΒΟΑΚ αλλά εντός πόλης με ταχύτητα 60 κ κάτω / ακόμη κ τα θανατηφόρα.

– Κοινό μυστικό τα σημεία όπου γίνονται κόντρες με παπάκια

– Κοινό μυστικό ότι τα βράδια και τα ΣΚ οι μισοί έχουνε πιει κατιτίς (από 2 ποτήρια έως 2 βαρέλια) αλλά τα αλκοτέστ είναι αποσπασματικά κ “εισπρακτικά”

Παρά τα μαύρα χάλια του ΒΟΑΚ όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε:

– Ο ΒΟΑΚ είναι έτσι από ’70, δεν τον φυτέψανε χτες και οι περισσότεροι Κρητικοί τον ξέρουνε απ’έξω κ ανακατωτά – γιατί λοιπόν τρακάρουν;

– Πόσα ατυχήματα από τα ΛΙΓΑ συνολικά που γίνονται στο ΒΟΑΚ (σε σχέση με τα περισσότερα που γίνονται εντός πόλης) οφείλονται στον κακό δρόμο κ πόσα σε….

"google ad"

1- Αλκοόλ

2- Ταχύτητα

3- Προσπέραση όπως να’ναι κ σε στροφές

– Πόσα από τα θύματα θα είχαν σωθεί αν…

Έπιναν ένα ποτήρι λιγότερο;

Φορούσαν ζώνη;

Δεν προσπερνούσαν στη στροφή αλλά περίμεναν λίγο την ευθεία;

Πολλοί εκμεταλλεύονται κάθε ατύχημα για να πουν “Φταίει ο δρόμος” και να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους που τρέχει – πίνει – προσπερνάει κι όποιον πάρει ο χάρος, άλλοι κατηγορούν “Φταίει ο οδηγός που έκανε ανοησίες” για να το παίξουν θεματοφύλακες της τάξης κ του νόμου.

Εν όψει και των κατασκευαστικών συμφερόντων που θα φάνε ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για το νέο ΒΟΑΚ (άρα αμέσως λένε πως φταίει ο δρόμος) και ακόμη περισσότερα από τα διόδια, ας κάτσουμε να σκεφτούμε ειλικρινά με ποιον τρόπο θα έχουμε λιγότερους νεκρούς και ανάπηρους ανθρώπους στο μέλλον.

Τέλος, η “οδηγική παιδεία” δεν έρχεται από μόνη της, χρειάζεται και την τροχαία να τραβάει αυτιά – αλλά συστηματικά, όχι μία στις τόσες για να μαζέψει τα χρήματα που προβλέπει το πλάνο της. Αλλιώς θα έχουμε τα ίδια δυστυχήματα σε πιο καινούργιο δρόμο και τίποτα δε θα έχει αλλάξει (εκτός από τα εκατομμύρια που θα ΄χουν αλλάξει χέρια)…

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ