O George Papagrigoriou έγραψε ενα πολύ εύστοχο σχόλιο στη σελίδα της εφημερίδας μας στο facebook σχολιάζοντας το άρθρο “ΒΟΑΚ, το ατέρμονο ανθρωποθυσιαστήριο“. Το παραθέτουμε αυτούσιο:
Κακώς δημιουργείται το δίπολο “φταίει ο ΒΟΑΚ που δε φτιάχνεται” – “Φταίνε οι άνθρωποι που οδηγούν χάλια” γιατί έτσι χάνουμε το νόημα:
-Ναι, ο ΒΟΑΚ έχει τα χάλια του.
-Ναι, η πολιτεία έχει τεράστιες ευθύνες.
-Ναι, χρειάζονται έργα.
Όμως υπάρχουν και πολλές αλήθειες που ξεχνιούνται:
– Ο ΒΟΑΚ δεν είναι ο χειρότερος δρόμος της χώρας, σε σχέση με κάποιους είναι μάλιστα αρκετά καλύτερος
– Ο ΒΟΑΚ έχει τα χάλια του όχι μόνο σαν κατασκευή αλλά κυρίως επειδή δε συντηρείται: Είναι χωρίς ορατή διαγράμμιση τη νύχτα, οι λάμπες του καίνε το μεσημέρι κ το βράδυ είναι σβηστές, σε πολλά σημεία τα κλαδιά καλύπτουν όλη τη ΛΕΑ, πινακίδες κρυμμένες, ορατότητα μηδέν, τροχαία ανύπαρκτη….
– Τα περισσότερα ατυχήματα δε γίνονται στο ΒΟΑΚ αλλά εντός πόλης με ταχύτητα 60 κ κάτω / ακόμη κ τα θανατηφόρα.
– Κοινό μυστικό τα σημεία όπου γίνονται κόντρες με παπάκια
– Κοινό μυστικό ότι τα βράδια και τα ΣΚ οι μισοί έχουνε πιει κατιτίς (από 2 ποτήρια έως 2 βαρέλια) αλλά τα αλκοτέστ είναι αποσπασματικά κ “εισπρακτικά”
Παρά τα μαύρα χάλια του ΒΟΑΚ όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε:
– Ο ΒΟΑΚ είναι έτσι από ’70, δεν τον φυτέψανε χτες και οι περισσότεροι Κρητικοί τον ξέρουνε απ’έξω κ ανακατωτά – γιατί λοιπόν τρακάρουν;
– Πόσα ατυχήματα από τα ΛΙΓΑ συνολικά που γίνονται στο ΒΟΑΚ (σε σχέση με τα περισσότερα που γίνονται εντός πόλης) οφείλονται στον κακό δρόμο κ πόσα σε….
1- Αλκοόλ
2- Ταχύτητα
3- Προσπέραση όπως να’ναι κ σε στροφές
– Πόσα από τα θύματα θα είχαν σωθεί αν…
Έπιναν ένα ποτήρι λιγότερο;
Φορούσαν ζώνη;
Δεν προσπερνούσαν στη στροφή αλλά περίμεναν λίγο την ευθεία;
Πολλοί εκμεταλλεύονται κάθε ατύχημα για να πουν “Φταίει ο δρόμος” και να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους που τρέχει – πίνει – προσπερνάει κι όποιον πάρει ο χάρος, άλλοι κατηγορούν “Φταίει ο οδηγός που έκανε ανοησίες” για να το παίξουν θεματοφύλακες της τάξης κ του νόμου.
Εν όψει και των κατασκευαστικών συμφερόντων που θα φάνε ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για το νέο ΒΟΑΚ (άρα αμέσως λένε πως φταίει ο δρόμος) και ακόμη περισσότερα από τα διόδια, ας κάτσουμε να σκεφτούμε ειλικρινά με ποιον τρόπο θα έχουμε λιγότερους νεκρούς και ανάπηρους ανθρώπους στο μέλλον.
Τέλος, η “οδηγική παιδεία” δεν έρχεται από μόνη της, χρειάζεται και την τροχαία να τραβάει αυτιά – αλλά συστηματικά, όχι μία στις τόσες για να μαζέψει τα χρήματα που προβλέπει το πλάνο της. Αλλιώς θα έχουμε τα ίδια δυστυχήματα σε πιο καινούργιο δρόμο και τίποτα δε θα έχει αλλάξει (εκτός από τα εκατομμύρια που θα ΄χουν αλλάξει χέρια)…
Η εγκατάσταση 62 εξωτερικών απινιδωτών στους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων ξεκίνησε τη Δευτέρα 25…
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, αναγνωρίζοντας τον σπουδαίο ρόλο της απέναντι στην κοινωνία λειτουργεί πάντοτε με…
Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., ο Παύλος Πολάκης…
Αποζημίωση στα αλιευτικά σκάφη της παράκτιας αλιείας, για την καταστροφή των αλιευτικών τους εργαλείων και…
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, ανακοίνωσε…
Στην Βαρκελώνη της Ισπανίας έγινε η συνάντηση των εταίρων του Ευρωπαϊκού Έργου REPLAN – CITY LIFE –…
This website uses cookies.