12.8 C
Chania
Tuesday, December 16, 2025

Καταγγελία για το υπεραστικό ΚΤΕΛ Χανίων

Ημερομηνία:

Απαντήσεις για περιστατικά που έχουν συμβεί με πρωταγωνιστές οδηγούς του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων ζητάει με επιστολή που έστειλε στο Flashnews.gr αναγνώστης του site.

O κ. Η.Π τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση του Flashnews.gr αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου λεωφορεία που εκτελούν συγκεκριμένα δρομολόγια δεν σταματούν στις στάσεις για να παραλάβουν τους επιβάτες γεγονός το όποιο χαρακτηρίζει ιδιαίτερα προκλητικό.

Στην επιστολή καταγγελία αναφέρονται τα παρακάτω:

“Σήμερα Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012, περιμένοντας στη στάση του JUMBO (πριν τη στάση Αγ.Απόστολοι – Κ.Δαράτσο) με κατεύθυνση Πλατανιά, το δρομολόγιο 143 – Γεράνι των 9:30 π.μ, ΔΕΝ σταμάτησε στο σήμα μου.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:

Ο οδηγός με κοίταζε καθώς είχα σηκωμένο το χέρι μου, όταν πέρασε τη στάση άναψε τα alarm και έκοψε ταχύτητα και καθώς έτρεχα να επιβιβαστώ στο λεωφορείο (το οποίο υπέθεσα ότι θα σταμάταγε), συνέχιζε να προχωράει (με αναμμένα πάντα τα alarm), ώσπου ανέπτυξε ξανά την κανονική του ταχύτητα και έφυγε.

ΕΠΕΙΔΗ έχω γίνει αποδέκτης κι άλλες φορές προσωπικά παρόμοιου γεγονότος (το να μην σταματάει λεωφορείο της γραμμής στο σήμα μου και να περιμένω το επόμενο),

ΕΠΕΙΔΗ θεωρώ ότι το συγκεκριμένο περιστατικό ήταν ιδιαιτέρως προκλητικό,

ΠΡΟΩΘΩ την συγκεκριμένη αναφορά προς κάθε υπεύθυνο και

ΖΗΤΩ να επιμεληθείτε του θέματος και να με ενημερώσετε, παρακαλώ!

Είναι πολλοί οι άνεργοι στις μέρες μας, για να παραμένουν με το ζόρι σε θέσεις εργασίας άτομα που δεν τις θέλουν και τις απαξιώνουν!

Μετά τιμής

Η. Π.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2/7/2012 ΜΕ e-mail ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΚΤΟΤΕ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ (ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ), ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ. (Χανιά – Σταλός – Αγ. Μαρίνα – Πλατανιάς – Γεράνι…).

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΔΕΙΟ ο συγκεκριμένος οδηγός άφησε τους ανθρώπους στις στάσεις ή τους κατέβασε σε άλλη στάση από αυτήν που του ζήτησαν.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ:

Στις  5/7 και ώρα 10:10μμ στη στάση του ΜΥΛΟΥ στον Πλατανιά με κατεύθυνση Χανιά, ο ίδιος οδηγός έκανε το εξής:

Ερχόμενος με κατεύθυνση προς Χανιά, αναγκάστηκε να σταματήσει μπροστά στο restaurant Gondola, γιατί το λεωφορείο που ερχόταν από Χανιά αποβίβαζε επιβάτες στη στάση ΜΥΛΟΣ και δεν χωρούσε να περάσει κι αυτός.  Βγήκα λοιπόν στην άσφαλτο (γιατί μπροστά στη στάση ήταν παρκαρισμένα αυτοκίνητα) και του έκανα σήμα ώστε να είναι ενήμερος  πως υπάρχει επιβάτης, από υπέρ του δέοντος ικανοποιητική απόσταση. Όταν το άλλο λεωφορείο έφυγε, πέρασε με σχεδόν μηδενική ταχύτητα από τη στάση, αλλά παρόλο που ήμουνα σχεδόν στη μέση του δρόμου δεν σταμάτησε να με παραλάβει. Με κοιτούσε όση ώρα ήταν σταματημένος, καθώς και τη στιγμή που πέρναγε από τη στάση (κινδυνεύοντας να με πατήσει μια και ήμουνα στον δρόμο) και έφυγε γελώντας.

Την Δευτέρα  17/7 μεσημέρι, πήρα το λεωφορείο (με οδηγό τον προαναφερόμενο) από τη στάση του MINOA στον Πλατανιά με κατεύθυνση Χανιά. Του χτύπησα το κουδούνι (άναψε το STOP), μόλις πέρασε τη στάση των Αγ. Αποστόλων (Κ.Δαράτσο). Αναγκάστηκα να φωνάξω (αφού τον είδα να περνάει την στάση του JUMBO και να μη σταματάει) και με άφησε στην επόμενη στάση της Χρυσής Ακτής, λέγοντάς μου πως αυτή είναι η στάση για την οποία χτύπησα το κουδούνι.

Πήρα τηλέφωνο στο ΚΤΕΛ ώρα 17.00 (28210 93052) και ζήτησα στην κοπέλα που απάντησε να μου πει αν υπάρχει κάποιος σταθμάρχης να μιλήσω, σε ποιόν και πότε μπορώ να κάνω μια καταγγελία, αναφέροντάς της παράλληλα ότι έχω στείλει κάποια μεe-mail από τις 2/7 και δεν έχω πάρει καμία απάντηση.

Η κοπέλα μου είπε να αναφέρω σε εκείνην το περιστατικό γιατί εκείνη ήταν αρμόδια και αφού ολοκλήρωσα την περιγραφή του περιστατικού της ημέρας, μου είπε ότι έχει δουλειά, δεν μπορεί να με βοηθήσει και ότι πρέπει να πάω από τα γραφεία. Αρνήθηκε δε να μου πει το όνομά της, όταν της το ζήτησα.

Την ίδια άρνηση (στο να δώσουν το όνομά τους) χρησιμοποίησαν η κοπέλα στο κιόσκι πληροφοριών και η κοπέλα στη ΔΕΗ, όταν πήγε ο συγκάτοικός μου να ζητήσει διακανονισμό για την πληρωμή του ρεύματος ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ!!!

Ξέρει κανείς να μου πει τι συμβαίνει εδώ;;;

Το ξέρουμε…

Το να βλέπετε αυτά τα μηνύματα μπορεί να είναι κουραστικό. Και να είστε σίγουροί ότι ούτε κι εμείς βρίσκουμε κάποια ευχαρίστηση από το να τα γράφουμε... Όμως αυτό το μήνυμα δεν αφορά εμάς. Αφορά κάτι πολύ πιο σημαντικό: την επιβίωση της ανεξάρτητης, μαχητικής δημοσιογραφίας στην Kρήτη.

Η στήριξη σας είναι σημαντική γιατί μας επιτρέπει να:

  1. - Κάνουμε ρεπορτάζ χωρίς φόβο και εξαρτήσεις. Κανείς δεν μας υπαγορεύει τι να πούμε ή τι να αποσιωπήσουμε.
  2. - Κρατάμε τη δημοσιογραφία μας προσβάσιμη σε όλους, ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν την ικανότητα να πληρώσουν. Χωρίς paywall, χωρίς προνόμια μόνο για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Η απλή αλήθεια είναι ότι τα έσοδα διαρκώς συρρικνώνονται. Αν πιστεύετε ότι μια πραγματικά ελεύθερη ενημέρωση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημοκρατία και τον έλεγχο της εξουσίας, τότε δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ