11.8 C
Chania
Friday, December 27, 2024

Κατασκευή – Εμπορία Αυτοκινήτων Από την παλίρροια στην άμπωτη

Ημερομηνία:

Tου Α. Χαρχαλάκη

   Αγαπητοί μου, ξέρετε πιστεύω τι είναι τα φυσικά φαινόμενα της αμπώτιδος και της παλίρροιας. Όσον αφορά την παλίρροια , είναι το φούσκωμα της θάλασσας πάνω από την ίσαλο γραμμή, κάτι που γίνεται από υποθαλάσσια ρεύματα. Όμως όσον αφορά την αμπώτιδα, είναι η καθίζηση της θάλασσας, κάτω από την ίσαλο γραμμή της.

Γιατί τα αναφέρω; Μα γιατί παρακολουθώ, όπως όλοι μας, την κατάθεση χιλιάδων πινακίδων αυτοκινήτων, λόγω υπερβολικής αύξησης των τελών κυκλοφορίας. Αυτό το γεγονός δείχνει κυρίως δύο πράγματα: 1) την αδυναμία συντήρησης των αυτοκινήτων από τους κατόχους τους, κυρίως λόγω της ανεργίας και την παρεπόμενων εξ αιτίας της

2) τις συνέπειες αυτού του γεγονότος, όσον αφορά τον τομέα παραγωγής των αυτοκινήτων, αλλά και τις συνέπειες στον τομέα της εμπορίας των! Κοινωνικές συνέπειες; Χιλιάδες  απολύσεις εργαζομένων στις βιομηχανίες κατασκευών από  τη μία και τίναγμα στον αέρα των επιχειρήσεων εμπορίας αυτοκινήτων! Γενικότερες συνέπειες, που είναι απείρως δραματικότερες; Μεγέθυνση των ανέργων πληθυσμών, με τους κινδύνους που συνιστά αυτό… Βεβαίως και κλείσιμο – με το ανάλογο κόστος – των επιχειρήσεων εμπορίας. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, η μεταπώλησης των καθίσταται αδύνατη, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στην διάλυσή των στα μεταλλικά τους τμήματα. Ποιοι θα μείνουν λοιπόν Γιωταχήδες; Όσοι θα μπορούν να τα κυκλοφορούν, οι δε άλλοι θα καταλήξουν να πληρώνουν τις μετακινήσεις του και γενικά ότι χρειάζονται. «Λησμονώντας» τα υποτιθέμενα «περασμένα μεγαλεία», που για να λέμε την αλήθεια τους είχαν… προικίσει μ’ έναν υφέρποντα εγωισμό! Κοντολογίς έχει αυτή η «ανατροπή» υπολογίσιμο κόστος σ’ ένα σωρό κοινωνικές και οικονομικές δραστηριότητες, σε κοινωνίες όπως την ελληνική. Το ζήτημα έχει βεβαίως άμεση σχέση με τους ανέκαθεν σχεδιασμούς του καπιταλισμού. Που ρίχνει στην αγορά πληθώρα προϊόντων ομοειδών ή όχι κι όταν υπερκορεστεί η αγορά, τα μετατρέπει σε ύλη προς διάλυση και ανακατασκευή άλλων προϊόντων!!! Αδιαφορώντας βεβαίως για τις διάφορες παρενέργειες που συνεπάγεται αυτό. Αντί να γίνει ένας ορθολογικός σχεδιασμός παραγωγής, που δεν θα επέφερε τις συνέπειες και τους κραδασμού που παρακολουθούμε στη χώρα μας. Χωρίς να αποκλείω παρόμοιες και σε τρίτες χώρες. Υπάρχει μια παροιμία: «Πήγε να κάμει το σταυρό του κι έβγαλε με τα δάχτυλα του τα μάτια του». Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην… Ψωροκώσταινα: Στην προσπάθεια συλλογής περαιτέρω εσόδων, φτάσαμε στις καταθέσεις πινακίδων, λόγω των δυσβάσταχτων τελών, σε μια εποχή μεγάλης, έως ανυπολόγιστης κρίσης του Ελληνικού καπιταλιστικού μοντέλου! Κάτι που δείχνει την εγγενή αδυναμία του να συνυπάρξει με τα τρωτά και τα αδιέξοδά του . Αποτέλεσμα; Εν αδυναμία κάλυψης των νομισματικών του αναγκών καταφεύγει σε υπερδανεισμό, που υποθηκεύει το μέλλον και φυσικά την ανεξαρτησία της ίδιας της χώρας και την οικονομική επιβίωση του τάλανος λαού της… Τον οποίο, σε καιρούς καπιταλιστικής  «Άνοιξης» είχε ντοπάρει  καταναλωτικά και γενικώς, με αποτέλεσμα τις αθρόες καταθέσεις πινακίδων και όχι μόνο. Και θα δούμε πολύ περισσότερα, μα και πολύ χειρότερα και οδυνηρότερα.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ