15.8 C
Chania
Saturday, November 2, 2024

Κινηματογραφική Λέσχη των Φίλων του Θεάτρου Κυδωνία

Ημερομηνία:

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014 , 9.00 μμ

Μετά την προβολή της ταινίας της Δευτέρας 27 Ιανουαρίου «Από τότε που έφυγε ο Οτάρ» της Julie Bertucelli ο Λεωνίδας Κακάρογλου και ο Μιχάλης Βιρβιδάκης θα κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Κινηματογραφικής Λέσχης στο σαλόνι του θεάτρου Κυδωνία! Από καλά πληροφορημένες πηγές σας ενημερώνουμε  πως για το αντίτιμο του φλουριού έχει φροντίσει ο Λεωνίδας προσωπικώς…

«Από τότε που έφυγε ο Οτάρ» (Depuis qu’ Otar est parti) Γαλλία 2003

Την ταινία θα παρουσιάσει ο ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ, κριτικός κινηματογράφου και διαχειριστικό μέλος της Νέας Κινηματογραφικής Λέσχης Ηρακλείου

Σκηνοθεσία: Julie Bertucelli.
Σενάριο: Julie Bertucelli, Bernard Renucci.
Φωτογραφία: Christophe Pollock.
Σκηνικά: Emmanuel de Chauvigny.
Kοστούμια: Nathalie Raoul.
Ήχος: Henri Morelle.
Μουσική: Hikaru Hayashi.
Mοντάζ: Emmanuelle Castro.
Ηθοποιοί: Esther Gorintin, Nino Khomassouridze, Dinara Droukarova, Temour Kalandadze, Roussoudan Bolkvadze, Sacha Sarichvili.
Παραγωγή: Les Films du Poisson, ARTE France Cinema, Entre Chien et Loup, Studio 99.
Διάρκεια: 102′. Έγχρωμο.

Βραβεία: μεγάλο βραβείο της Εβδομάδας Κριτικής Φεστιβάλ Καννών, César καλύτερης πρώτης ταινίας μυθοπλασίας, σεναρίου Φεστιβάλ Deauville, βραβείο της Ένωσης Γάλλων Κριτικών Κινηματογράφου, ειδική μνεία της Fipresci στην Viennale.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ