ΕΛΛΑΔΑ

Κουτσούμπας: Να δυναμώσουμε το αγωνιστικό ρεύμα της σύγκρουσης με το κράτος που αφήνει απροστάτευτο το λαό και τα παιδιά του

«Θέλουμε και απ’ αυτή την εκδήλωση να χαιρετίσουμε τη συγκλονιστική, μαζική και μεγαλειώδη συμμετοχή του λαού και της νεολαίας στις απεργιακές συγκεντρώσεις απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Ιδιαίτερα θέλουμε να χαιρετίσουμε τους δεκάδες χιλιάδες μαθητές και φοιτητές που με τα νιάτα τους, την αποφασιστικότητα τους και το καθαρό βλέμμα τους πλημμύρισαν τους δρόμους, τις πλατείες σε όλες τις μεγάλες πόλεις και φώναξαν με πείσμα ‘το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί’. Ναι, δεν θα ξεχαστεί, θα φροντίσουμε εμείς γι αυτό, όλοι και όλες» υπογράμμισε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην αρχή της ομιλίας του σε αποψινή εκδήλωση της ΚΕ του ΚΚΕ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τήρηση ενός λεπτού σιγής για τα θύματα της τραγωδίας στα Τέμπη.

«Σήμερα, Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας, πέφτει βαριά η σκιά της θλίψης και οργής από το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Βλέποντας τα μάτια των μητέρων, των πατεράδων, των συγγενών, των φίλων, να πλημμυρίζουν από πόνο για τα αδικοχαμένα παιδιά, σφίγγουμε τα δόντια γιατί δεν έχουμε δικαίωμα να σιωπήσουμε. Για να μην αφήσουμε το προδιαγεγραμμένο έγκλημα να ξεχαστεί, να συγκαλυφθεί» πρόσθεσε.

Ο Δ. Κουτσούμπας επισήμανε ότι «η νέα τραγωδία είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς αλυσίδας αποφάσεων, νόμων και οδηγιών – ευρωπαϊκών και ελληνικών – που από κοινού ψήφισαν και υλοποίησαν τα αστικά κόμματα που κυβέρνησαν. Δηλαδή η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, προωθώντας την απελευθέρωση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου με κριτήριο το επιχειρηματικό-καπιταλιστικό κέρδος. Με αυτό το κριτήριο σχετίζεται το γεγονός ότι οι υποδομές του σιδηρόδρομου παρέμειναν στην κρατική επιχείρηση. Με αυτό το κριτήριο έμεινε πίσω η ανάπτυξη των μεταφορικών μέσων σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα».

«Η μέγιστη δυνατή ασφάλεια με την αξιοποίηση των σύγχρονων επιστημονικών, τεχνολογικών μέσων, οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, κατάλληλα εκπαιδευμένου, πετσοκόφτηκαν με κριτήριο το ‘κόστος’, τόσο για τα αμιγώς ιδιωτικοποιημένα κομμάτια του σιδηρόδρομου, όσο και για εκείνα που διαχειρίζεται το αστικό κράτος» είπε, σημειώνοντας ότι όλα αυτά λειτουργούν σε βάρος της ανάγκης των εργαζομένων, του λαού και της νεολαίας για ασφαλή, φθηνή και σύγχρονη μετακίνηση».

Ανέφερε ότι αυτές «δεν είναι επιλογές μιας μόνο κυβέρνησης, κάποιου υπουργού. Έχει να κάνει κυρίως με το πώς διαχρονικά διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός και τα μερίδια των μονοπωλίων στην Ευρώπη, σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο. Επιδρά στο αν και πόσο αναπτύσσονται οι θαλάσσιες, οδικές, σιδηροδρομικές κι εναέριες μεταφορές.

Όλα αυτά σχετίζονται με τις επιλογές της ΕΕ, με τα συμφέροντα των καπιταλιστών στην Ελλάδα, όπως εκφράζονται στην αντίστοιχη πολιτική όλων των αστικών κομμάτων και των κυβερνήσεων. Για αυτό και δεν δικαιούνται σήμερα να μιλάνε για ‘μοναδική εξαίρεση καθυστέρησης’ στην Ελλάδα. Ούτε δικαιούνται να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον, αποσπασμένα από το σύνολο των επιλογών τους».
«Ως Κόμμα κοιτάμε στα μάτια κάθε γυναίκα που οργίζεται από τέτοιες στιγμές. Κάθε εργατοϋπάλληλο και άνεργη, αυτοαπασχολούμενη, ελευθεροεπαγγελματία, κάθε νέα μητέρα που αναρωτιέται, πώς μπορεί να νοιώθει ασφάλεια για την ίδια και για τα παιδιά της.

Είναι χρέος απέναντι στα θύματα του εγκλήματος στα Τέμπη, απέναντι στα παιδιά μας, να δυναμώσουμε το αγωνιστικό ρεύμα της σύγκρουσης με την πολιτική και το κράτος που αφήνουν απροστάτευτο το λαό και τα παιδιά του, επειδή προστατεύουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των ομίλων» υπογράμμισε ο Δ. Κουτσούμπας.

topontiki.gr

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Δεύτερη ακριβότερη η Ελλάδα στο κόστος στέγασης

ΗΕλλάδα κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρωζώνη όσον αφορά στο κόστος στέγασης συνολικά αλλά και σε σχέση με το…

9 hours ago

Ηράκλειο: Την παρακολουθούσε συστηματικά μέχρι που την “πέτυχε” στο δρόμο…

Χωρίς τέλος τα περιστατικά ενδοικογενειακής βίας στην Κρήτη, που αποτελούν καθημερινότητα. Η αστυνομία προχώρησε τις…

9 hours ago

Σκρέκας: «Αισιοδοξία για πιθανά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα ανοιχτά της Κρήτης»

Οι πρώτες ενδείξεις μας κάνουν να νιώθουμε αισιοδοξία για ό,τι μπορεί να βρεθεί κάτω απ'…

9 hours ago

Κρήτη: Στο Ηράκλειο η Σοφία, το διασημότερο ανθρωπόμορφο ρομπότ

Στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής MRC (Minoan Robotsports Competition) που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο της Κρήτης, «φιλοξενείται» το ανθρωπόμορφο ρομπότ…

9 hours ago

Πάσχα: Πολλοί Έλληνες ταξιδεύουν στην Κρήτη και πολλοί Κρητικοί φεύγουν για τα νησιά ή το εξωτερικό

Πάσχα σε ξενοδοχεία της Κρήτης, σε νησιά που υπάρχει εύκολη πρόσβαση αλλά και στο εξωτερικό…

9 hours ago

Συγκλονιστική ανακάλυψη στον βυθό του Ρεθύμνου: Δύτες βρήκαν γερμανικό πολεμικό αεροσκάφος

Μια ανάσα πριν την επέτειο της Μάχης της Κρήτης, η θάλασσα του Ρεθύμνου αποκαλύπτει τα…

9 hours ago

This website uses cookies.