13.8 C
Chania
Tuesday, December 16, 2025

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Ξεκινούν τα πρώτα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ»

Ημερομηνία:

Με στοχευμένες παρεμβάσεις στα πλέον επικίνδυνα σημεία του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση έργων με βασικό στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Τις σχετικές ανακοινώσεις έκανε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο της εβδομαδιαίας του ανασκόπησης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη άμεσης παρέμβασης σε σημεία όπου καταγράφονται τα περισσότερα τροχαία.

Πρώτο βήμα: Κολυμπάρι – Χανιά και Λινοπεράματα – ΧΥΤΑ Ηρακλείου

Οι πρώτες εργασίες ξεκινούν σε δύο καίρια και υψηλής επικινδυνότητας τμήματα του ΒΟΑΚ: από το Κολυμπάρι έως τα Χανιά και από τα Λινοπεράματα μέχρι τον ΧΥΤΑ Ηρακλείου.

Σύμφωνα με τον Πρωθυπουργό, τα σημεία αυτά είναι από τα πλέον επιβαρυμένα σε τροχαία ατυχήματα, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για ουσιαστικές και άμεσες βελτιώσεις.

Ενδιάμεσες λωρίδες προσπέρασης και αναβάθμιση κόμβων

Όπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τα πρώτα αυτά έργα περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία ενδιάμεσης λωρίδας ασφαλούς προσπέρασης

  • Κατασκευή εσοχών έκτακτης ανάγκης

  • Ενίσχυση του φωτισμού όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο

  • Αναδιαμόρφωση και εκσυγχρονισμό κόμβων

Ο Πρωθυπουργός έκανε ειδική αναφορά στο παράδειγμα του άξονα Πάτρα – Πύργος, όπου, όπως σημείωσε, «αντίστοιχες παρεμβάσεις οδήγησαν σε εντυπωσιακή μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και των σοβαρών τραυματισμών».

Η κυβερνητική στρατηγική για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ δεν εξαντλείται στα δύο παραπάνω τμήματα. Μέχρι το τέλος του 2025, θα έχουν ολοκληρωθεί αντίστοιχες παρεμβάσεις σε πέντε επιπλέον σημεία του οδικού άξονα, τα οποία επίσης παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα.

Νέα Γέφυρα στον Ποταμό Κερίτη: «Ένα μικρό αλλά κρίσιμο έργο»

Στο ίδιο πνεύμα βελτίωσης των υποδομών και ενίσχυσης της ασφάλειας εντάσσεται και η νέα γέφυρα στον ποταμό Κερίτη, η οποία συνδέει τα Χανιά με τον Ομαλό. Ο Πρωθυπουργός χαρακτήρισε το έργο ως «μικρό αλλά κρίσιμο για την περιοχή και τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών».

Η συνολική παρέμβαση στον ΒΟΑΚ σηματοδοτεί, σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, την έναρξη μιας νέας, πιο συστηματικής και αποδοτικής στρατηγικής για την οδική ασφάλεια στο νησί. Μια στρατηγική που, όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία, ήδη αποδίδει, δίνοντας έμφαση όχι μόνο στις μεγάλες παρεμβάσεις αλλά και στα στοχευμένα μικρά έργα που σώζουν ζωές.

Το ξέρουμε…

Το να βλέπετε αυτά τα μηνύματα μπορεί να είναι κουραστικό. Και να είστε σίγουροί ότι ούτε κι εμείς βρίσκουμε κάποια ευχαρίστηση από το να τα γράφουμε... Όμως αυτό το μήνυμα δεν αφορά εμάς. Αφορά κάτι πολύ πιο σημαντικό: την επιβίωση της ανεξάρτητης, μαχητικής δημοσιογραφίας στην Kρήτη.

Η στήριξη σας είναι σημαντική γιατί μας επιτρέπει να:

  1. - Κάνουμε ρεπορτάζ χωρίς φόβο και εξαρτήσεις. Κανείς δεν μας υπαγορεύει τι να πούμε ή τι να αποσιωπήσουμε.
  2. - Κρατάμε τη δημοσιογραφία μας προσβάσιμη σε όλους, ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν την ικανότητα να πληρώσουν. Χωρίς paywall, χωρίς προνόμια μόνο για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Η απλή αλήθεια είναι ότι τα έσοδα διαρκώς συρρικνώνονται. Αν πιστεύετε ότι μια πραγματικά ελεύθερη ενημέρωση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημοκρατία και τον έλεγχο της εξουσίας, τότε δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ