Συνεχίζονται σε μορφή χιονοστιβάδας οι αποκαλύψεις για τα… απίθανα και ανύπαρκτα site, στα οποία μοιράστηκε, μεταξύ άλλων, κρατική διαφήμιση στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».
Τελευταία ανακάλυψη η ιστοσελίδα wishmag.gr, η οποία πέρα από το γεγονός ότι είναι παντελώς άγνωστη έχει να ανεβάσει είδηση από τότε που ο Νικολά Σαρκοζί έγινε… παππούς. Δηλαδή το 2010. Οι υπόλοιπες ειδήσεις είναι αντίστοιχης παλαιότητας.
Ενώ όμως δεν υπάρχει καμία είδηση στο site εδώ και μία δεκαετία, υπάρχουν 14 ολόκληρες καταχωρήσεις για την καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς».