Απελπισμένος συμπολίτης μας έστειλε το εξής κείμενο:
Αγαπητέ “Αγώνα”, στεκόμαστε διπλα στους εργαζόμενους αλλά να γίνεται και δουλειά…
Τα τελευταια χρόνια τα ΕΛΤΑ υπολειτουργούν. Δέματα καθυστερούν, η εξυπηρέτηση είναι από τις χειρότερες από κάθε δημόσια υπηρεσία και τα κόστη είναι σχετικά υψηλά σε σχέση με τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Όμως αυτό που έχει γίνει τον τελευταίο καιρο με πρόφαση των κορωνοϊό είναι πρωτόγνωρο. Πέραν της λειτουργίας για λιγότερες ώρες μόνο μέχρι το μεσημέρι – δίχως να έχει υπάρξει ενημέρωση των πολιτών – και όταν δουλεύουν δε… δουλεύουν.
Χαρακτηριστικο ειναι ότι σήμερα προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα ΕΛΤΑ στην Περίδου και ενώ έπαιρνα τηλέφωνο επί 20 λεπτά ουδείς δε βρέθηκε να σηκώσει το τηλέφωνο. Συνέχισα την προσπάθεια με άλλα καταστήματα στα Χανιά όμως δεν υπήρξε ούτε μία απάντηση στα 5 διαφορετικά καταστήματα που πήρα τηλέφωνο.
Αποφάσισα να επικοινωνήσω στα κεντρικά στην Αθήνα όμως μετά από αναμονή επί 10λεπτο δεν υπήρξε ούτε μία απάντηση. Και μετά έπεσε η γραμμή.
Το μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή έλεγε:
“Ζητούμε την κατανόηση σας για τυχον καθυστερήσεις για την εξυπηρέτηση σας λόγω των έκτακτων μέτρων. Λαμβάνουμε όλα τα μέτρα για την ασφάλεια τη δικιά σας και των συνανθρώπων σας”
Δηλαδή, 1 ώρα δεν υπήρχε ένας εργαζομενος να σηκώσει το τηλέφωνο επειδή νοιάζονται για την ασφάλεια μου;
Τελικώς, κατευθύνθηκα προς το κατάστημα των ΕΛΤΑ όπου αφού περίμενα επί 20λεπτο η υπάλληλος με βαριεστημένο ύφος μου είπε:
“Κυριε, δε βρισκουμε το δέμα σας. Μάλλον δεν έχει φτάσει”.
Με αυτά και με αυτά, ακόμα και αν θέλω δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω τα ΕΛΤΑ.