Σε μία καταγγελία που καλό θα ήταν να απαντηθεί προχώρησε ο αναγνώστης της εφημερίδας μας κ. Βουλγαράκης σχετικά με μία υπέρογκη προμήθεια της Τράπεζας Πειραιώς για ακύρωση χρεωστικής κάρτας.
Διαβάστε την καταγγελία:
Την 10/02/2020 επισκέφτηκα κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο Ηράκλειο για να προβώ σε ακύρωση χρεωστικής κάρτας αποκλειστικά και μόνο λόγω επιβάρυνσής της με «χρέωση εξόδου € 6,00»
Το παραπάνω έξοδο είναι εντελώς «εκτός τόπου και χρόνου», επειδή:
α. Η τράπεζα επωφελείται από τη μη ενασχόληση υπαλλήλου για την εξυπηρέτησή μας . Κανονικά, θα έπρεπε να επιδοτεί και όχι να επιβαρύνει τη χρήση κάρτας.
β. Είναι ένας εύσχημος τρόπος για να συσσωρεύει (άκοπα) εκατομμύρια ευρώ. Δεν το λέω εγώ, το ανακοινώνει η ίδια η τράπεζα, ΕΔΩ.
(Αναζητήστε τη φράση «-Καθαρά έσοδα προμηθειών στα €146εκατ., +5% σε ετήσια βάση»)
γ. Καλά όλα αυτά (θα σκεφτεί κάποιος καλοπροαίρετος) αλλά, βρε αδερφέ, όπως και να το κάνεις, έχει ένα κόστος η κάρτα… Θα συμφωνούσα απολύτως αν δε απαιτούνταν περισσότερο από μία (1) ώρα χαμένη από τη ζωή μου (και τον εργασιακό χρόνο της υπαλλήλου που ανέλαβε την ακύρωση) προκειμένου να γίνει… 4 κομμάτια (με ψαλίδι, ενώπιόν μου)!
Κατάλαβες, λοιπόν, συμπολίτη μου ποιος «στηρίζει το έργο των Παιδικών Χωριών SOS και της ΕΛΕΠΑΠ»;
Σωστά μάντεψες! Εσύ και εγώ! Και καλά να κερδίσει η τράπεζα (όλη) τη δόξα… Αλλά και τη δόξα και το χρήμα, πάει πολύ…
Δες ΕΔΩ, συμπολίτη μου, τι άλλο σε περιμένει (60! Σελίδες!):
Τι είπες; Ότι εσύ κι εγώ πληρώσαμε για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες; Περασμένα – Ξεχασμένα…
Και επειδή αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη των γραφομένων μου, τα στοιχεία μου είναι:
Μιχάλης Σ. Βουλγαράκης