Εντός του Ιουνίου αναμένεται να ανοίξει η γερμανική τουριστική αγορά για την Κρήτη, σύμφωνα με δήλωση της διευθύνουσας συμβούλου της Grecotel Μάρις Δασκαλαντωνάκη. Το αισιόδοξο αυτό μήνυμα απηύθυνε η κορυφαία τουριστική παράγοντας μέσα από το Capital.gr, δίνοντας το στίγμα της επόμενης μέρας για τον τουρισμό του νησιού, αλλά και για την ευρύτερη τουριστική αγορά.
“Η Κρήτη έχει σχέσεις ‘στοργής’ με την Γερμανία και την τουριστική της αγορά. Επιτεύχθηκαν συμφωνίες που ανοίγουν τον δρόμο για την τουριστική ανάκαμψη”, τονίζει στη δήλωση της η κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη. Πρόκειται, όπως σημειώνει, για την πρώτη θετική είδηση για τον τουρισμό στην μετά- κορονοϊού εποχή, και δίνει το δικαίωμα σε όλον τον τουριστικό κόσμο να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον.
Η Grecotel, συμπληρώνει, κατέχοντας κορυφαία θέση στο τουριστικό γίγνεσθαι, αντιμετωπίζει την όλη κατάσταση με ψυχραιμία και με σταθερά βήματα που στόχο έχουν να εμπεδώσουν την ασφάλεια στους πιθανούς της επισκέπτες. Η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη τοποθετεί το άνοιγμα των μονάδων της Κρήτης το διάστημα γύρω στις 22-28 Ιουνίου.
Έδωσε το σήμα
Ο όμιλος ήταν ο πρώτος που έδωσε το “σήμα” για την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, ανακοινώνοντας πριν λίγες ημέρες το χρονοδιάγραμμα για τη λειτουργία των ξενοδοχείων σε Αττική, Πελοπόννησο και Μύκονο.
Πιο συγκεκριμένα, το Grecotel Cape Sounio στην Αττική ανοίγει από την 1η Ιουλίου. Το Grecotel Riviera Olympia & Aquapark στην Κυλλήνη θα ανοίξει από την 3η Ιουλίου με τα ξενοδοχεία: Grecotel Μandola Rosa, Grecotel Olympia Riviera καιGrecotel Oasis. Το Grecotel Casa Marron στην Αχαΐα ανοίγει επίσης από την 3η Ιουλίου. Το Grecotel Filoxenia στην Καλαμάτα και το Grecotel Mykonos Blu στη Μύκονο την ίδια ημερομηνία.
Αναμένεται επίσης να ανακοινωθούν τα ανοίγματα των ξενοδοχείων σε Κέρκυρα, τη Χαλκιδική και τους υπόλοιπους προορισμούς.
“Το άνοιγμα των προορισμών θα καθοριστεί και από την ζήτηση” αναφέρει στο Capital.gr η κ. Δασκαλαντωνάκη, τονίζοντας παράλληλα την πολύ μεγάλη σημασία που θα έχει η επανεκκίνηση της γερμανικής αγοράς.
Παρακαταθήκη για το 2021
“Θα στηρίξουμε τους συνεργάτες μας. Είμαστε αισιόδοξοι, έχει γίνει μια πολύ καλή δουλειά από την Κυβέρνηση στο υγειονομικό σκέλος και είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε το μερίδιό μας στο χάρτη της Ευρώπης. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή σεζόν και πιστεύω πως η διαχείριση της πανδημίας θα αποτελέσει παρακαταθήκη για τον Τουρισμό μας και το 2021” υπογραμμίζει η CEO της Grecotel.
Σημειώνεται πως ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel, υπό τον πρόεδρο και ιδρυτή Νίκο Δασκαλαντωνάκη, διαχειρίζεται συνολικά 32 τουριστικές μονάδες 4 και 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα και έχει δυναμικότητα που αγγίζει τα 6.300 δωμάτια (16.500 κλίνες) με πάνω από 2.000.000 διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες.
Απολογιστικά για την τελευταία δεκαπενταετία έχει δαπανήσει συνολικά 500 εκατ. ευρώ για επενδύσεις που αφορούν νεότευκτες μονάδες, ανακαινίσεις, επεκτάσεις και αναβαθμίσεις υφιστάμενων ξενοδοχείων.
Το τελευταίο επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel είναι συνολικού ύψους 60 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών του μονάδων και των παρεχόμενων υπηρεσιών, με στόχο τη δημιουργία “εμπειρίας” στους επισκέπτες. Το πλάνο είναι επικεντρωμένο στη δημιουργία μονάδων “τρίτης γενιάς” μέσω ριζικών ανακαινίσεων και επεκτάσεων συγκροτημάτων, ενώ ο όμιλος έχει ολοκληρώσει την τελευταία τριετία πρόγραμμα αναβάθμισης της τάξεως των 62 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των υποδομών σε Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδο, Χαλκιδική και Πελοπόννησο.