20.8 C
Chania
Friday, April 19, 2024

Μ. Καλογεράκης: Ο πολυμήχανος Κρητικός που «εφηύρε» μία ζωή χωρίς ΔΕΗ και καύσιμα συνεχίζει στον δρόμο που χάραξε | Βίντεο

Ημερομηνία:

Πολλά γράφονται κατά καιρούς για ελεύθερη ενέργεια, οικονομία καυσίμων και ρεύματος. Εμάς όμως μας ενδιαφέρει τι μπορεί να γίνει στην πράξη. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα Έλληνα εφευρέτη του οποίου τα κατορθώματα ελάχιστα έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Ο Μιχάλης Καλογεράκης, λοιπόν, φαίνεται ότι είναι ένας εφευρέτης που δεν έμεινε στην θεωρία και στις προκαταλήψεις του τι είναι εφικτό και τι όχι, και προχώρησε στην πλήρη αυτονόμησή του από καύσιμα και ηλεκτρικό ρεύμα.

Το Βιογραφικό του Μιχάλη Καλογεράκη

Hλεκτρολόγος-ηλεκτρονικός στο επάγγελμα, έχει καταφέρει επί χρόνια να έχει πλήρη ενεργειακή αυτονομία στο σπίτι του με τη χρήση αιολικής και ηλιακής ενέργειας.

Παράλληλα, στην αποθήκη του σπιτιού του παράγει το οικολογικό καύσιμο από ζαχαροκάλαμο και σάπια φρούτα, το οποίο, σε συνδυασμό με μια μικρή μετατροπή στον κινητήρα της μηχανής του, του έχει δώσει μέχρι σήμερα πάνω από 25.000 δωρεάν χιλιόμετρα.

Έχει λύσει κάθε ανάγκη του σε ηλεκτρικό , θέρμανση και εναλλακτικά καύσιμα που παράγει ο ίδιος απο τα πιο απλά πράματα , ενώ δίνει λύσεις σε καθημερινά μας προβλήματα. Και όμως τόση γνώση που θα μπορούσε να μας λύσει χιλιάδες προβλήματα μένει ανεκμετάλλευτη.

Τρία χρόνια έχει να πατήσει το πόδι του σε βενζινάδικο και 20 χρόνια να του έρθει ο λογαριασμός της ΔΕΗ και φυσικά ούτε τώρα του ήρθε το χαράτσι!

Ο 50χρονος ερασιτέχνης ερευνητής, ένθερμος οπαδός της πράσινης ενέργειας έχει εγκαταστήσει στο σπίτι του στις Γούρνες Ηρακλείου τη δική του «ΔΕΗ», το δικό του παρασκευαστήριο καυσίμου, αλλά και τους δικούς του αυτοσχέδιους… αντιδραστήρες, όπου προχωρεί σε διάσπαση υδρογόνου και οξυγόνου.

Η πρώτη συνέντευξη

Ο ηλεκτρονικός εφευρέτης, ηλεκτρολόγος μηχανικός και πολυμήχανος από την Κρήτη, δίνει συνέντευξη στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο για όσα πέτυχε στους τομείς της ηλιακής και αιολικής ενέργειας, αλλά και στα εναλλακτικά καύσιμα που παράγει, με τη χρήση ζαχαροκάλαμου, σάπιων φρούτων και νερού με την μορφή υδρογόνου.

Αφιερώστε λίγο χρόνο στα όσα ενδιαφέροντα λέει και δείχνει.

Και εδώ οι νεότερες εξελίξεις σχετικά με τις βελτιώσεις που έκανε πάνω στις προηγούμενες πατέντες του:

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ!

Δηλώνει παρών και εργάζεται πυρετωδώς για να ολοκληρώσει ένα έργο στη Νεμέα που θα καταστήσει αυτόνομη ενεργειακά μια κοινότητα 150 περίπου ατόμων, δίνοντας στα μέλη της τη δυνατότητα, μεταξύ των άλλων, να υδροδοτούνται, να θερμαίνονται και να κινούν τα αυτοκίνητά τους με καύσιμο που θα παράγουν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από τα σταφύλια!

Πολύς κόσμος περιμένει με αγωνία να δει το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας, μηδέ εμού εξαιρουμένου.

Εξ ού το μεγάλο ενδιαφέρον και η ανυπομονησία μου να το δω από κοντά και να το βιντεοσκοπήσω.

"google ad"

Αποφάσισα λοιπόν να ανταποκριθώ αμέσως στο κάλεσμα του Μιχάλη αφού τα επιτεύγματά του θεωρώ ότι είναι σαφώς πολύ πιο ενδιαφέροντα από τις αερολογίες και τις ασυναρτησίες επίορκων πολιτικών και δημοσιογράφων, με τους τελευταίους να παραπληροφορούν τον κόσμο παπαγαλίζοντας όσα τους υπαγορεύουν οι διαπλεκόμενοι εργοδότες τους

Φωτοβολταϊκά στοιχεία συνολικής ισχύος 33 KW έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν την ενεργειακή αυτάρκεια της Κοινότητας, τόσο για τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων της σε ηλεκτρικό ρεύμα, για τον φωτισμό και τη λειτουργία όλων των ηλεκτρικών συσκευών, για την άντληση του νερού από την γεώτρηση, αλλά και για την παραγωγή βιοκαυσίμου από φρούτα!

Θεωρώ, ωστόσο, ότι έχει ιδιαίτερη σημασία να περιγράψω την εμπειρία που είχα επιβαίνοντας στο Citroen του Μιχάλη για μια βόλτα μέχρι το Άργος.

Ένα αυτοκίνητο που κινείται πλέον με το βιοκαύσιμο που παράγει ο Καλογεράκης, και μάλιστα σε μια αναλογία 85% αλκοόλης και 15% νερού!

Την τοποθέτηση της ανοξείδωτης δεξαμενής, την αντλία, το φίλτρο και τις μικρές τροποποιήσεις που έχει κάνει ο Καλογεράκης στον κινητήρα, ώστε με το πάτημα ενός κουμπιού να επιλέγει το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει, θα τα δείτε λεπτομερώς στο βίντεο.

Την εντύπωση όμως που αποκόμισα εγώ δεν θα την καταλάβετε αν δεν σας την περιγράψω.

Όπως ακριβώς λοιπόν γίνεται στα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι και στο Citroen του Καλογεράκη, ο επιλογέας καυσίμου γυρίζει στην αλκοόλη αφού ο κινητήρας ζεσταθεί πρώτα λίγο με βενζίνη.

Ο λόγος που δεν επιλέγεται αλκοόλη απ’ την αρχή είναι γιατί το καύσιμο αυτό δεν είναι τόσο εύφλεκτο όπως είναι η βενζίνη.

Ο Καλογεράκης λέει ότι αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με την τοποθέτηση μιας αντίστασης η οποία θα προθερμαίνει την αλκοόλη, όπως περίπου γίνεται με την προθέρμανση του πετρελαίου στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Κατά τα λοιπά, η κίνηση του Citroen με την αλκοόλη είναι ομαλή και κανονική και ο επιβάτης, που δεν γνωρίζει δεν αντιλαμβάνεται αν το όχημα κινείται με βενζίνη ή με μείγμα αλκοόλης και νερού, δεν καταλαβαίνει τη διαφορά!

Υπάρχει βεβαίως κάτι ακόμη που πρέπει να ρυθμίσει ο Καλογεράκης. Πρέπει να τοποθετήσει ένα μετασχηματιστή που θα προσαρμόσει την 24βολτη αντλία στη 12βολτη του αυτοκινήτου.

Με την 24βολτη αντλία ο κινητήρας δουλεύει στο 50% της ισχύος του με αποτέλεσμα να μην τον τροφοδοτεί σωστά στις επιταχύνσεις.

Κάτι που ο Μιχάλης θα κάνει στο εργαστήριό του στην Κρήτη καθώς στη Νεμέα δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.

Αυτά όσον αφορά τον Καλογεράκη. Αυτό που δεν περίμενα όμως να δω ήταν το μικρό θαύμα που επιτελείται στο “Αείφαρον”.

Μια ομάδα χαμογελαστών ανθρώπων ζουν μέσα στη Φύση, χωρίς τηλεόραση, χωρίς τσιγάρο, χωρίς τις σύγχρονες ανέσεις και τους τρόπους διασκέδασης που προσφέρουν οι μεγαλουπόλεις.

Καλλιεργούν τη γη και γεύονται τους καρπούς της. Έχουν μετατρέψει ένα βουνό, στο οποίο δεν υπήρχαν παρά πουρνάρια και θυμάρια, σε Κήπο της Εδέμ φυτεύοντας πάσης φύσεως δένδρα και λουλούδια!

Εκτρέφουν ζώα, παρασκευάζουν βάματα και ανθοϊάματα από τα βότανα και τους καρπούς της Φύσης του βουνού που τους φιλοξενεί, για τη θεραπαεία και την πρόληψη ασθενειών.

Έχουν δημιουργήσει το δικό τους μουσικό σχήμα και, κυρίως, εκπαιδεύονται στην εκμάθηση του εαυτού τους και στην αρμονική συνύπαρξή τους με τους ανθρώπους και τη Φύση μέσω της ανάπτυξης των θετικών στοιχείων του χαρακτήρα τους.

Τους ευχαριστώ όλους για τη ζεστή υποδοχή, τη φιλοξενία και τα υπέροχα αισθήματα ευφορίας που ένοιωσα κατά την διάρκεια της παραμονής μου στην Κοινότητά τους.

Έφυγα με την υπόσχεση που έδωσα, πρώτα στον εαυτό μου και μετά στους χαρούμενους και ευτυχισμένους ανθρώπους του “Αείφαρον”, ότι σύντομα θα τους επισκεφτώ και πάλι.

https://www.youtube.com/watch?v=2zsIp5K8e0U

Αυτή τη φορά χωρίς να έχω κρεμασμένα στον ώμο μου κάμερες και ακουστικά, αλλά προσπαθώντας να μπω με πιο ουσιαστικό τρόπο στο πνεύμα και στη φιλοσοφία τους…

Στατιστικά στοιχεία του ταξιδιού με το αυτοκινούμενο μέχρι τη Νεμέα.

Σύνολο χιλομετρικής απόστασης από το Κορωπί μέχρι την Αρχαία Νεμέα (με επιστροφή) : 290 χλμ.

Κατανάλωση πετρελαίου : 27,43 λίτρα (37 ευρώ).

Συνολικό κόστος διοδίων : 38,30 ευρώ!!! (στην κατηγορία 3 λόγω… ύψους του οχήματος!). Τουτέστιν περισσότερα χρήματα για τα διόδια και λιγότερα για τα καύσιμα!

Αναρωτιέστε ακόμη γιατί προτιμώ κατά κανόνα τους παραδρόμους και όχι τους αυτοκινητοδρόμους των εργολάβων-ληστών;

Δείτε και το σχετικό βίντεο:

Βοηθήστε να διαδοθούν τα επιτεύγματα αυτού του αξιόλογου ανθρώπου κοινοποιώντας το άρθρο.

ethernews.com

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ