O tour operator έχει προγράμματα σε αρκετές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Τουρκία, το Μαρόκο, η Πορτογαλία, η Μάλτα, η Κροατία, η Γαλλία, η Κύπρος, το Ντουμπάϊ, η Ιταλία, η Αίγυπτος, η Μαγιόρκα, οι Βαλεαρίδες, τα Κανάρια, η Βουλγαρία, κ.λπ
Συνολικά συνεργάζεται με 15.000 καταλύματα σε περίπου 150 προορισμούς και πάνω από 10.000 ταξιδιωτικά γραφεία.
Στην Ελλάδα ο JT διακινούσε τα τελευταία χρόνια περίπου 12.000 με 15.000 τουρίστες, αγοράζοντας κρεβάτια από διάφορους πράκτορες, χωρίς να έχει τοπική εκπροσώπηση.
Έχει δε πρόγραμμα σε Κω, Ρόδο, Κρήτη, Κέρκυρα, Χαλκιδική, Ολυμπιακή Ακτή (Κατερίνη, Λιτόχωρο, κ.λπ.), αλλά και Αθήνα.
Ξενοδοχειακή πηγή που μίλησε στο money-tourism.gr είπε για την περίπτωση αυτή:
«Ο JT πουλάει πολλά χρόνια Ελλάδα και ήταν πολύ αξιόπιστος. Όσο αφορά την ασφαλιστική κάλυψη, ισχύει. Όσες κρατήσεις είχαμε εμείς στα ξενοδοχεία μας, ο incoming agent (OTS Globe/ MTS Incoming) έχει εισπράξει εκ νέου είτε κατά την άφιξη στα αεροδρόμια ή στα ξενοδοχεία, το αντίτιμο της διαμονής και μετά με την απόδειξη που τους δίνουν, μπορούν να πάρουν τα χρήματα από τις ασφαλιστικές τους. Εμείς ως ξενοδοχοι πάντως δεν φαίνεται να χάνουμε κάποια χρήματα».
Αντίστοιχη άποψη εξέφρασε και μεγάλος γνωστός τουριστικός πράκτορας που είναι σε θέση να γνωρίζει.
Η επιστολή προς τους ξενοδόχους
Ο ελβετικός ταξιδιωτικός πράκτορας OTS Open Travel Services AG, που έκανε για λογαριασμό του JT τα συμβόλαια με τα ξενοδοχεία, σε ανακοίνωσή του που εστάλη στα ξενοδοχεία ανακοινώνει την διαδικασία εκκαθάρισης και ενημερώνει τι μέλλει γενέσθαι για τους πελάτες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχεία, ή αναμένεται να αφιχθούν τις επόμενες ημέρες.
Όπως τονίζει στην επιστολή το OTS σταματά όλες τις υπηρεσίες προς τον JT, από τις 29 Σεπτεμβρίου, έως και τις 3 Οκτωβρίου.
Για όσους πελάτες βρίσκονται σε ξενοδοχεία κάνοντας διακοπές, η ελβετική εταιρία διευκρινίζει ότι θα καταβάλλει στους ξενοδόχους τα ποσά που αφορούν διαμονή μέχρι και χθες, ενώ για τις επόμενες ημέρες οι ξενοδόχοι θα πρέπει να ζητήσουν την καταβολή του κόστους της διαμονής, από τους ίδιους τους πελάτες.
Σημειώνεται ότι υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη στα πακέτα του JT από την εταιρία Generali Versicherung, αλλά λόγω Σαββατοκύριακου δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι σχετικές διαδικασίες, ώστε να ξεκαθαριστεί τι ακριβώς καλύπτει η ασφαλιστική εταιρία.
Ο γερμανικός tour operator σε ανακοίνωσή του στην ιστοσελίδα του αναφέρει ότι «Οι ταξιδιώτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω JT Touristik για να ταξιδέψουν μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2017 ή ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή με τα οργανωμένα ταξίδια του διοργανωτή, δεν υφίστανται καμία ζημιά. Όλα τα ταξίδια καλύπτονται 100% από την ασφαλιστική κάλυψη της Generali Versicherung. Οι ταξιδιώτες είτε παίρνουν τα χρήματά τους πίσω είτε η ασφάλιση εξασφαλίζει ότι τα ταξίδια εκτελούνται.
Η JT Touristik υπέβαλε στη Generali Versicherung κατάλληλες προτάσεις για την εκτέλεση όλων των ταξιδιών. Η απόφαση μεταξύ ακύρωσης και εκτέλεσης των ταξιδιών θα ληφθεί από την Generali Versicherung τις προσεχείς ημέρες και το JT Touristik επί του παρόντος δεν έχει καμία επίδραση στη διαδικασία αυτή.
Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μπορεί να θεωρηθεί ότι οι μετακινήσεις θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα».