8.8 C
Chania
Monday, November 25, 2024

Ξεκίνησε η δίκη του ιδιοκτήτη φροντιστηρίου στα Χανιά που ασελγούσε σε μαθήτριές του

Ημερομηνία:

Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ρεθύμνου ξεκίνησε σήμερα η δίκη για τον καθηγητή φροντιστηρίου των Χανίων που κατηγορείται ότι ασελγούσε σε μαθήτριες.

Ο 58χρονος σήμερα καθηγητής πέρασε το κατώφλι του δικαστηρίου, ενώ η δίκη άρχισε με καταθέσεις μαρτύρων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Ιανουάριο του 2019 ο καθηγητής μετά από πολύωρη απολογία ενώπιον των δικαστικών αρχών είχε κριθεί προφυλακιστέος αν και ο ίδιος αρνήθηκε κάθε κατηγορία που του καταλόγιζαν.

Τι ανέφεραν οι καταγγελίες

Υπενθυμίζεται ότι το «κουβάρι» της υπόθεσης που σόκαρε την Κρήτη, λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2018 – οπότε και αποκαλύφθηκε – ξεκίνησε να «ξετυλίγεται» με την καταγγελία μίας εκ των μαθητριών του 57χρονου φυσικού.

Η μία καταγγελία έφερε την άλλη και τότε ήρθε και η ομολογία του, στην οποία ο 57χρονος επιβεβαίωσε πως είχε ολοκληρωμένη σχέση με μία μαθήτριά του, όταν εκείνη ενηλικιώθηκε.

Αναλυτικά ο ίδιος ανέφερε τα εξής:

«Αποδέχομαι ότι είχα σεξουαλικές επαφές με δύο από τις καταγγέλλουσες, αφού όμως είχαν ενηλικιωθεί και με απόλυτο σεβασμό στις επιθυμίες τους. Με τη μία συνευρισκόμουν επί, περίπου, δύο χρόνια. Όσα περιέχονται στις υπόλοιπες καταθέσεις, είναι ψευδή και υπερβολικά».

Πάντως, μία εκ των καταγγελλουσών μαθητριών, διέψευσε την ομολογία του και ανέφερε πως η ίδια και ο καθηγητής της είχαν ολοκληρωμένη σεξουαλική επαφή, από 13 της έτη.

Οι εφιαλτικές περιγραφές

Σύμφωνα με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, η 13χρονη – τότε – μαθήτρια, έζησε εφιαλτικές στιγμές με τον καθηγητή, με τον οποίο και είχε συνάψει ερωτική σχέση.

Η 19χρονη – σήμερα – καταγγέλλουσα, την περίοδο που σύναψε σχέση με τον 57χρονο είχαν πάρει διαζύγιο οι γονείς της και ήταν ευάλωτη ως χαρακτήρας. Αυτά τα στοιχεία της προσωπικότητάς της πιστεύει ότι είδε ο καθηγητής και με τη συμπεριφορά του, πιστεύει ότι της κάλυψε κάποια κενά.

Της έδειχνε κατανόηση, τη συμβούλευε για ό,τι την απασχολούσε, καθώς είχε καταφέρει να του έχει απόλυτη εμπιστοσύνη και να μοιράζεται μαζί του τις ανησυχίες της και τους προβληματισμούς της.

Προς τα τέλη της ‘Α Γυμνασίου, με αρχές της Β` Γυμνασίου ξεκίνησαν κάποια αγγίγματα στο σώμα της. Ο καθηγητής έδινε την εντύπωση σε όλους ότι γνώριζε από ιατρικά θέματα και με αυτό το πρόσχημα, άγγιζε μαθήτριες στη μέση και στην πλάτη, δήθεν για να τους κάνει μασάζ. Τα αγγίγματά του όμως δεν έμειναν σε αυτό το σημείο. Προχώρησαν και σε άλλα μέρη στο σώμα της, στο στήθος, στα πόδια και στα οπίσθιά της.

Οι κινήσεις του αυτές γίνονταν με ένα τρόπο που τον έκανε να φαίνεται φυσιολογικός. Η ανήλικη ντρεπόταν, όμως ο καθηγητής είχε ένα τρόπο να εκλογικεύει τα πάντα, που την έκανε, τελικά, να δικαιολογεί τις πράξεις του.

Όλα αυτά γίνονταν στο χώρο του φροντιστηρίου, όταν συνήθως της ζητούσε να πηγαίνει νωρίτερα από τα άλλα παιδιά για να κάνουν ιδιαίτερα.

Στη ‘Β Γυμνασίου, όταν ήταν ακόμη 13 ετών, προχώρησαν και σε ολοκληρωμένη ερωτική πράξη.

Η ίδια δε θυμάται ακριβώς τις συνθήκες. Δεν είχε ολοκληρωμένη σχέση με κάποιο αγόρι , δεν είχε καν αγόρι, μόνο φλερτ. Πάντως, ακόμη και η πρώτη φορά, θυμάται, πως έγινε σταδιακά. Δηλαδή, κάθε φορά, ο καθηγητής προχωρούσε σιγά – σιγά, φορά με τη φορά, μέχρι που έγινε ολοκληρωμένη διείσδυση στον καναπέ του φροντιστηρίου.

15χρονη μαθήτρια

Όπως αναφέρει το ίδιο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, ακόμη μία μαθήτρια έζησε εφιαλτικές στιγμές στο φροντιστήριο του 57χρονου. Πρόκειται για μία 15χρονη μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου και η οποία φέτος το Σεπτέμβριο έκανε την εγγραφή της στο φροντιστήριο του 57χρονου.

Η ίδια περιγράφει τον 57χρονο ως έναν άνθρωπο με πολύ χιούμορ που ήθελε να είναι κοντά στους μαθητές και να αποκτήσουν θάρρος και οικειότητα μαζί του. Ως καθηγητής δεν ήταν πολύ καλός. Δεν ήταν μεταδοτικός και ακόμη κι αν οι μαθητές δεν είχαν καταλάβει κάτι, δεν τους το εξηγούσε με άλλο τρόπο. Από ότι ήξερε η 15χρονη, ο καθηγητής έκανε μαθηματικά, φυσική και χημεία.

Η ίδια και ο κατηγορούμενος είχαν μια σχέση σύγκρουσης. Όπως αναφέρει, εκείνος είναι από τους ανθρώπους που θέλουν να επιβάλλουν την άποψή τους για διάφορα μη εκπαιδευτικά θέματα. Μάλιστα, δεν την άφηνε να ολοκληρώσει τις σκέψεις και τις απόψεις της.

Η 15χρονη και μία ακόμη μαθήτρια τον είχαν ρωτήσει πολλές φορές γιατί συμπεριφέρεται διαφορετικά σε μία συγκεκριμένη συμμαθήτριά τους, στην οποία δε φώναζε, της φερόταν πιο καλά και ήταν περισσότερο επιεικής μαζί της. Η 15χρονη και η φίλη της είχαν καταλάβει ότι ο καθηγητής και η τρίτη μαθήτρια είχαν έρθει πιο κοντά.

Η 15χρονη είπε ότι υπήρχαν φορές που αισθανόταν αηδία για τον καθηγητή, όταν εκείνος, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, καθόταν δίπλα της και την άγγιζε στα πόδια με τα χέρια του. Τότε, εκείνη του έλεγε με έντονο τρόπο πως δεν της αρέσει να το κάνει αυτό και τον απέτρεπε. Ένιωθε άβολα και αντιλαμβανόταν ότι η συμπεριφορά του ξεπερνούσε τα όρια. Τα αγγίγματα αυτά υπήρχαν σε κάθε μάθημα.

Η ίδια τα περιέγραψε σα «γρήγορα χάδια» και μάλιστα την τελευταία φορά που έκαναν μάθημα, την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου, ο καθηγητής και πάλι την άγγιξε στο πόδι. Μερικές φορές την άγγιζε και στην πλάτη και σε άλλο σημείο του σώματός της.

Εκείνη δεν έκανε ιδιαίτερα με τον καθηγητή, χωρίς την παρουσία άλλων μαθητών, όμως γνώριζε ότι ένα άλλο κορίτσι έκανε ιδιαίτερα μαζί του.

Όπως είπε, μερικές φορές ένιωθε πως ο καθηγητής μύριζε οινόπνευμα, πως είχε καταναλώσει αλκοόλ. Όταν του το είπε της απάντησε ότι έχει πιει λίγη ρακί. Επίσης, μέσα στην τάξη είχε πει πως έκανε μάθημα σεξολογίας στα μεγαλύτερα κορίτσια.

Σε μία συμμαθήτριά της, ο καθηγητής είχε πει ότι είχε φαντασιωθεί ερωτικά κάποια μαθήτριά του, χωρίς όμως να γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες.

Όπως περιέγραψε η 15χρονη, πολλές φορές, όταν τα κορίτσια δεν ήταν καλά, τις προέτρεπε να βρουν φίλο και τους έκανε «προξενιό» με αγόρια της ‘Α Λυκείου. Πολλές ήταν οι φορές που οδηγούσε την κουβέντα στον ερωτικό τομέα και έκανε ερωτικά πειράγματα.

Μάλιστα, η ίδια περιγράφει και μία σκηνή που διαδραματίστηκε μέσα στο φροντιστήριο, όταν μαζί με μία συμμαθήτριά της τον είδαν, από μία μισάνοιχτη πόρτα, να στέκεται γυμνός στην αίθουσα. Υπήρχε ένας καναπές που θα μπορούσε να κοιμάται, όμως και πάλι, αυτό δεν δικαιολογείται, γιατί συνέβη σε ώρα που θα πήγαιναν μαθητές και έπρεπε να προσέχει.

Το μοτίβο της συμπεριφοράς του

Σύμφωνα με τις καταγγελίες των μαθητριών, ο 57χρονος φυσικός είχε συγκεκριμένο μοτίβο συμπεριφοράς: Δημιουργούσε σχέσεις οικειότητας με τους μαθητές του, έστρεφε πολύ συχνά τη συζήτηση σε θέματα σεξουαλικού περιεχομένου και άγγιζε τα κορίτσια σε διάφορα μέρη του σώματός τους, δήθεν τυχαία και αθώα.

Υπήρχαν περιπτώσεις, βέβαια, που οι μαθήτριες αντιλαμβάνονταν άμεσα το είδος του αγγίγματος, όμως άλλες μπερδεύονταν και δεν μπορούσαν να αντιληφθούν το τυχαίο και το επιτηδευμένο.

«Μια παρέα 4 κοριτσιών θέλει να με εκδικηθεί»

Ο ίδιος θεωρεί πως έχει πέσει θύμα σκευωρίας, πιστεύει πως ήταν αγαπητός στους μαθητές, καθώς ήταν ο «μέντοράς» τους, ο φίλος τους.

Από την πλευρά του, ο 57χρονος είχε αναφέρει:

«Οι καταθέσεις τους (σσ. των μαθητριών) έχουν δοθεί στην Αστυνομία μετά από προσχεδιασμένες συζητήσεις. Μία παρέα 4 κοριτσιών μεθόδευσε την υπόθεση, πιθανός για λόγους εκδικητικούς.

Γνωρίζω ότι δύο από τις κοπέλες είχαν ιδιαίτερες σχέσεις μεταξύ τους. Εγώ δεν τους ζήτησα ποτές να κάνουν κάτι τέτοιο μπροστά μου. Από το φροντιστήριο έχουν περάσει πάνω από 1.000 παιδιά. Πάντα υπήρχαν κι άλλοι καθηγητές εκτός από εμένα. Αν ίσχυαν όσα καταγγέλλουν θα είχε γίνει γνωστό στην τοπική κοινωνία.»

Πάντως, αναγνώρισε το λάθος του να συνάψει ερωτική σχέση με μαθήτριά του και δήλωσε πως είναι «οικογενειάρχης» και «θύμα περιστάσεων και καταστάσεων».

agonakritis.gr με πληροφορίες από Cretapost

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ