Γράφει ο Ανδρέας Σπανουδάκης | Το Grexit που θέλουν να επιβάλουν οι σωβινιστές-Γκαιμπελίσκοι του Βερολίνου για να υποτάξουν ένα λαό (χωρίς να ρίξουν ούτε μια ντουφεκιά), στην ουσία είναι το ΟΝΕΙΔΟΣ, το ΑΙΣΧΟΣ για την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι η απόλυτη καταστροφή και η καταισχύνη για την ζώνη του ευρώ που μια χώρα μέλος της Νομισματικής Ένωσης (πολιτική ένωση δεν υπάρχει), με κύρια ευθύνη της Γερμανίας και των δορυφόρων της, απο πρώην χώρες του Ανατολικού μπλόκ, (ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας είπε ότι: “αρκετά ασχοληθήκαμε με την Ελλάδα”), ασκούν οικονομική ασφυξία στην Ελλάδα για την οδηγήσουν εκεί που θέλουν: Στην πλήρη και άνευ όρων υποταγή!!
Ο Ευρωπαϊκός Μεσαίωνας με την αυθεντία του ιερατείου, όσο κι΄αν κομπορρημονούμε ότι τον αναφέρομε ως ιστορικό γεγονός, είναι εδώ με άλλο πρόσωπο: Με το πρόσωπο της Μέρκελ, του Σοϊμπλε και του “δορυφόρου του” Νταϊζεμπλου, του Ντράγκι και των ντόπιων κολαούζων τους που μεθοδεύουν ανατροπή της νόμιμης κυβέρνησης. Μην ξεχνάμε την κατάπτιστη και αντιδημοκρατική δήλωση της κ. Μπακογιάννη: “Θα μπούμε δια της βίας στο Μαξίμου!!!”. Το πολιτικό προσωπικό της Ελλάδας διαγκωνίζετε για το ποιος θα φανεί πιο Γερμανός απο τους Γερμανούς!!!
Έχει ειπωθεί, κατά κόρον, ότι οι θεσμοί, αυτοί δηλαδή που έχουν δανείσει την Ελλάδα, βάζουν ως κύριο προαπαιτούμενο την προώθηση των μεταρρυθμίσεων για να συνεχίσουν την απρόσκοπτη χρηματοδότηση. Στην ουσία, με πρόσχημα και μοχλό πίεσης τις μεταρρυθμίσεις επιδιώκουν το ξεπούλημα της χώρας μας. Σίγουρα η Ελλάδα χρειάζεται βαθιές τομές στην οικονομία της που θα την βάλουν σε τροχιά ανάπτυξης. Άλλο όμως ανάπτυξη και άλλο ξεπούλημα όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών της πατρίδας μας με τα ενεργειακά αποθέματα, σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο.
Μια μικρή αναφορά προς επίρρωση των ισχυρισμών μου: Η προηγούμενη συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου είχε προωθήση το ξεπούλημα 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Μεταξύ αυτών και το αεροδρομιο Χανίων. Αρχική τιμή εκκίνησης στο διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό ορίστηκαν τα 500 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τους ειδικούς της ελληνικής πολιτικής αεροπορίας η τιμή εκκίνησης έπρεπε να είχε οριστεί στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή 4.5 δισεκατομμύρια λιγότερα!!! Αν αυτό δεν είναι ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ πως αλλοιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί;
Στο επενδυτικό σχήμα που εκδήλωσε ενδιαφέρον για την εξαγορά των αεροδρομίων συμμετέχει κατά 33% η Λουφχάνσα (Lufxansa) αεροπορική εταιρεία του Ομόσπονδου Κρατιδίου της Έσσης στη Κεντρική Γερμανία. Η Φρανκφούρτη, το μεγαλύτεροοικονομικό κέντρο της Γερμανίας βρίσκεται στο κρατίδιο της Έσσης το οποίος είναι η 31η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο με ακαθαριστό εγχώριο προϊόν 227 δισεκατομμύρια ευρώ Lufxansa και Siemens είναι συνώνυμα της Γερμανίας.
Οι μνημονιακές κυβερνήσεις όρισαν ως τεχνικό σύμβουλο για την πώληση των περιφερειακών μας αεροδρομίων της …Lufxansa. Αν αυτό δεν είναι σκάνδαλο, τι είναι;
Εξάλλου, όλοι θυμόμαστε σε ποιο βαθμό εκμαυλισμού της πολιτικής ζωής στην Ελλάδα…συνέβαλλε η Siemens με τον οικονομικό πράκτορα Χριστοφοράκο. Ποια κυρία καταγόμενη απο μεγάλο πολιτικό τζάκι στην Ελλάδα ήταν υπουργός Εξωτερικών όταν φυγαδεύτηκε απο την Ελλάδα ο Χριστοφοράκος;
Όμως η υπόθεση των αεροδρομίων έχει πολύ μεγαλύτερη….ουρά!!! Το μεγαλύτερο μέρος της Αδριατικής ακτογραμμής απο Αλβανία μέχρι Σλοβενία έχει αξιοποιηθεί τουριστικά απο γερμανικές εταιρείες. Το αυτό συμβαίνει και στα Τουρκικά παράλια με τεράστιες γερμανικές επενδύσεις στον τουριστικό τομέα.
Είναι λοιπόν “ηλίου φαεινότερον” ότι με την επιβολή 23% ΦΠΑ που προτείνουν οι Θεσμοί στον ελληνικό τουρισμό, όταν στα τουρκικά παράλια είναι 3% και 6%, με μαθηματική ακρίβεια, αν δεχθούμε, θα καταστρέψουμε την βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Αν αυτή την εξέλιξη την συνδυάσουμε με την εξαγορά των περιφερειακών αεροδρομίων απο την Lufxansa τότε πλέον θα έχουμε ξεπουλήσει το ΦΩΣ αυτής της χώρας:
Τον ήλιο, την θάλασσα, τα νησιά μας!! Ότι στοιχειοθετεί και συνθέτει την Ελληνική μοναδικότητα!!! Και η Γερμανία θα έχει ελέγξει ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου τουριστικού ρεύματος, απο τα τουρκικά παράλια, την Μεσόγειο (Αιγαίο πέλαγος) μέχρι την Αδριατική στην μεταφορά και την παροχή υπηρεσιών.
Ήταν δυνατόν ο ΄Ελληνας πρωθυπουργός κ. Τσίπρας να βάλει την υπογραφή του στο ξεπούλημα της χώρας του;
Την Κυριακή το διακύβευμα δεν είναι αν η χώρα μας θα παραμείνει στην Ε.Ε. και στην ζώνη του ευρώ.
Η Ελλάδα είναι η Πηγή και ο Θεματοφύλακας των Ιδρυτικών Αξιών της Ευρωπαϊκής Ιδέας. Δεν υπάρχει Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελλάδα.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.