11.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Οι εταιρείες κάνουν marketing πουλώντας προοδευτισμό: Τα Lidl στηρίζουν τα ΑΒ Βασιλόπουλος για τον μακιγιαρισμένο πατέρα

Ημερομηνία:

Γίνεται όλο και πιο συχνά. Εταιρείες σπεύδουν να πουλήσουν προοδευτισμό για να καρπωθούν τα οφέλη από τον ντόρο που δημιουργεί η στάση τους.

Έτσι, έναν… απρόσμενο σύμμαχο ανταγωνιστή της βρήκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στην περίφημη αφίσα που έβγαλε με αφορμή την πρόσφατη γιορτή του πατέρα.

Σήμερα η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, με ανάρτησή της στο facebook δήλωσε ότι στηρίζει δημόσια τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλου με τον μακιγιαρισμένο πατέρα, που έδειχνε να κρατά στα χέρια του την κόρη του.

Έγραψε η Lidl:

«Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί…».

Nα θυμίσουμε πως η εν λόγω διαφημιστική αφίσα έγινε αντικείμενο σχολίων και αντιπαραθέσεων, με κάποιους χρήστες στα social media να υποστηρίζουν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος προωθούσε… λάθος πρότυπα και με άλλους να στηρίζουν την γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ