23.8 C
Chania
Friday, March 29, 2024

Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόσχονταν για το 2023, Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και “αυτοδιαγνωστικών” διαδικασιών στους συρμούς…

Ημερομηνία:

Αίθουσες αναμονής που θα αποτελούν πόλους έλξης για τους ταξιδιώτες, με καταστήματα, εστιατόρια, καφέ και πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Τρένα που θα «τρέχουν» με 200 χιλιόμετρα την ώρα.

Υπηρεσίες «πόρτα- πόρτα» που θα παραλαμβάνουν τον επιβάτη από το κατώφλι του σπιτιού του και θα τον συνοδεύουν έως τον τελικό προορισμό.

Βιώσιμα μέσα μεταφοράς που θα συμβάλλουν στην πράσινη μετάβαση και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Οι «Ιταλοί» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μόλις τον Ιούνη του 2022, υπόσχονταν λαγούς με πετραχείλια για το μέλλον των ελληνικών σιδηροδρόμων. Όπως διαβεβαίωναν στο newmoney ο πρόεδρος της εταιρείας Dario Lo Bosco και ο διευθύνων σύμβουλος Maurizio Capotorto, οι δυνατότητες ήταν απεριόριστες… Όλα αυτά λίγους μήνες πριν από το χειρότερο δυστύχημα με τρένο στην ιστορία της Ελλάδας κι ενώ ακόμα δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα μία ανακοίνωση ως εταιρεία που να απαντά τι ακριβώς συνέβη.

Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Dario Lo Bosco στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Αθήνα
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto είχε δηλώσει σε αυτή του τη συνέντευξη:

«Από 15 Μαΐου 2022, έχουμε εισάγει τα νέα τρένα ΕΤR 470 στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Χρησιμοποιούμε τα ζεύγη των ΕΤR δυο φορές την ημέρα, για να κάνουν το δρομολόγιο με μία μόνο στάση, ρίχνοντας τον χρόνο σε 3.50-3.55 ώρες. To σύστημα ATCS για τα τρένα υψηλής ταχύτητας που χρησιμοποιείται ήδη στην Ιταλία βρίσκεται στο επίπεδο 3. Στην Ελλάδα βρίσκεται στο επίπεδο 1. Όταν ολοκληρωθεί ο εκσυγχρονισμός των υποδομών στην Ελλάδα θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο και να φτάσουμε στα 200 χιλιόμετρα την ώρα σε κάποια δρομολόγια. Ο διαχειριστής των υποδομών, ο ΟΣΕ, προβλέπει ότι αυτό θα συμβεί το 2023».

Μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Dario Lo Bosco τη στιγμή που στο δυστύχημα στα Τέμπη αποκαλύφθηκε ότι δε λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας που υπήρχαν διαθέσιμα ήδη από το 2.000, δεσμευόταν ότι θα εισαχθούν στους συρμούς συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και “αυτοδιαγνωστικών” διαδικασιών, ώστε να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται εγκαίρως τα όποια προβλήματα και απρόοπτα. «Είναι δέσμευση μας να εισάγουμε το 5G και νέες τεχνολογίες για βιώσιμες μεταφορές» είπε.

 

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θλίψη στον Δικηγορικό Σύλλογο Χανίων για τον θάνατο του Ιωάννη Αρετάκη

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Χανίων με ιδιαίτερη θλίψη αποχαιρετά τον...

Προοπτικές ανάπτυξης ποδηλατικού τουρισμού στην Κίσσαμο

Ο ποδηλατικός τουρισμός μπορεί να συμβάλλει στην προσέλκυση υψηλού...

Επίκαιρα θέματα – Έσχατες λύσεις

Του Δημήτρη Κ. Τυραϊδή * Στην ηλικία που είμαι σήμερα...