19.8 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Οκτώ απευθείας αναθέσεις για συμβούλους σε έργα

Ημερομηνία:

Σε σειρά απευθείας αναθέσεων προχώρησε λίγες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Ο υπουργός ανέθεσε χωρίς διαγωνισμό σε οκτώ ιδιώτες ή εταιρείες διάφορες πτυχές της παρακολούθησης των οδικών παραχωρήσεων και την υποστήριξη μιας υπηρεσίας του υπουργείου. Εν τω μεταξύ, συνεχίστηκαν οι αποσπάσεις ή προσλήψεις διοικητικών υπαλλήλων και συμβούλων στο γραφείο του υπουργού, που αριθμεί πλέον 21 άτομα, όταν η απόφαση σύστασής του προέβλεπε 7.

Οι περισσότερες από τις απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών συμβούλων υπεγράφησαν και δημοσιεύτηκαν στις 22 και 23 Δεκεμβρίου και μόνο μία από τις οκτώ μία εβδομάδα νωρίτερα.

Πιο συγκεκριμένα:

• Στις 17 Δεκεμβρίου ο κ. Σπίρτζης προσέλαβε ως «σύμβουλο διαχείρισης» της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Εργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΚΣΣΥ) για δύο έτη τον πολιτικό μηχανικό Αρη Μαλισιόβα, έναντι 109.224 ευρώ. Από την απόφαση πρόσληψης προκύπτει και μια άσχετη, αλλά ενδιαφέρουσα πληροφορία: το υπουργείο σκοπεύει να προχωρήσει στη «σαλαμοποίηση» και της οδικής παράκαμψης Χαλκίδας (συνολικού προϋπολογισμού 165 εκατ. ευρώ), χωρίζοντάς την σε τρεις εργολαβίες. Παλαιότερα είχε ανακοινώσει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου σε 8 τμήματα.

• Στις 23 Δεκεμβρίου ο κ. Σπίρτζης προσέλαβε ως νομικό σύμβουλο της ίδιας υπηρεσίας (ΕΥΔΕ – ΚΣΣΥ) για δύο χρόνια τον δικηγόρο Βασίλειο Τζούλη έναντι 59.040 ευρώ.

• Στις 22 Δεκεμβρίου προσελήφθη για ενάμισι έτος ως νομικός σύμβουλος για τα θέματα που αφορούν τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας και Λεύκτρου – Σπάρτης (Μορέας) ο δικηγόρος Νικόλαος Σκούτας, έναντι 54.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Για το ίδιο έργο προσελήφθη στις 23 Δεκεμβρίου ως ασφαλιστικός σύμβουλος για το επόμενο δεκάμηνο η εταιρεία Marsh ΕΠΕ, έναντι 15.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).

• Στις 22 Δεκεμβρίου προσελήφθη ως ειδικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας (Ολυμπία Οδός) η εταιρεία Hill International. Η σύμβαση έχει ύψος 60.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και διάρκεια ενός έτους.

• Στις 23 Δεκεμβρίου προσελήφθη ως τεχνική σύμβουλος για τον αυτοκινητόδρομο Μαλιακού – Κλειδιού (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) η πολιτικός μηχανικός Ελένη Φλασκή. Η σύμβαση έχει ύψος 41.400 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και διάρκεια ενάμισι έτος.

• Την ίδια ημέρα προσελήφθησαν δύο «σύμβουλοι οργάνωσης»: η εταιρεία Planet A.E. για την Ιόνια Οδό (Νέα Οδός), έναντι 61.500 ευρώ για 8 μήνες, και η εταιρεία Spoton ΕΠΕ για τον Ε65 (Κεντρική Οδός), έναντι 44.280 ευρώ για ενάμισι έτος.

Σημειώνεται πως οι απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών συμβούλου επιτρέπονται από την κοινοτική νομοθεσία για έργα προϋπολογισμού άνω των 30 εκατ. ευρώ και για αμοιβή έως 134.000 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι με απευθείας ανάθεση είχε προσληφθεί σύμβουλος και για το οδικό τμήμα Πάτρας – Πύργου (η εταιρεία Συστάς Α.Ε., έναντι 134.000 ευρώ προ ΦΠΑ).

Τον Δεκέμβριο, επίσης, συνεχίστηκε η στελέχωση του πολιτικού γραφείου του υπουργού Υποδομών, που αριθμεί πλέον 21 άτομα. Το γραφείο του κ. Σπίρτζη αριθμεί σήμερα 10 άτομα «ειδικό επιστημονικό προσωπικό», 4 αποσπασμένους υπαλλήλους, 3 μετακλητούς, 2 «ειδικούς συμβούλους» και 2 «ειδικούς συνεργάτες». Η απόφαση ίδρυσης του γραφείου, στις 23 Σεπτεμβρίου, προέβλεπε 4 θέσεις μετακλητών υπαλλήλων και 3 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.

kathimerini.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ