Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Ο Γ. Σταθάκης για την κατασκευή των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων

Δελτίο Τύπου αναφορικά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επανεκκίνηση κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, εξέδωσε ο υπεύθυνος τομέα ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, και βουλευτής Χανίων Γιώργος Σταθάκης στο οποίο αναφέρει:

Η ανακοίνωση εκ μέρους του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκη σχετικά με την επανεκκίνηση της κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αποτελεί επικοινωνιακό τέχνασμα εγγεγραμμένο στην προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει ότι ανατρέπεται η εικόνα της καθηλωμένης σε βαθειά ύφεση ελληνικής οικονομίας.

Δυστυχώς όμως στερείται περιεχομένου καθώς αφορά στην κατ’ αρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους αναφορικά με τις υπέρογκες αποζημιώσεις που οι τελευταίοι ζητούν και την ανέξοδη πρόθεση τους, εάν βρεθεί χρηματοδότηση, να συνεχίσουν τα έργα.

Μόνο που τα έργα σταμάτησαν με την ένταξη της Ελλάδας στο μνημόνιο ακριβώς εξαιτίας της αδυναμίας χρηματοδότησης τους. Οι ιδιωτικές τράπεζες πάγωσαν το δανεισμό, η ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων ανέστειλε τη χρηματοδότηση και τα διόδια άρχισαν να καταρρέουν εν μέσω της ύφεσης. Τώρα πλέον τίθεται θέμα βιωσιμότητας αυτού του μοντέλου κατασκευής και χρηματοδότησης των έργων καθώς οι βασικοί χρηματοδότες θεωρούν ότι μόνο οι άξονες Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Πάτρα μπορούν εν δυνάμει να αποζημιώσουν τους «επενδυτές».

Η εικόνα της «μηχανής της ελληνικής οικονομίας που μπαίνει πάλι μπροστά» αποτελεί κενό γράμμα.

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Στιγμές από την ιστορία της Πρωτομαγιάς στον κόσμο και στην Ελλάδα!

Του Σπύρου Δαράκη * Πρώτη του Μάη! Μια μέρα κόκκινη, μια μέρα ελπίδας, μια μέρα…

2 hours ago

Λούης Τίκας και Εργατική Πρωτομαγιά

Του Γιώργου Σταυρουλάκη, Οικονομολόγος-Συγγραφέας - Ανιψιός Λούη Τίκα Πρωτομαγιά. Παγκόσμια ημέρα γιορτής εργατικών αγώνων. Τιμή…

2 hours ago

Σούδα: Το μυστικό του κρηπιδώματος Κ-14 και το θηριώδες Αϊζενχάουερ

Η βάση της Σούδας είναι ίσως η μοναδική βάση στη Μεσόγειο που μπορεί να φιλοξενήσει πυρηνοκίνητα αεροπλανοφόρα. Δένουν…

4 hours ago

Χανιά: Ένας 15χρονος ξυλοκόπησε τη γιαγιά του – Θύμα οικογενειακής βίας στο παρελθόν ο ανήλικος

Ένα απίστευτο περιστατικό ενδοοικοενειακής βίας με πρωταγωνιστή ανήλικο και θύμα τη γιαγιά του, εκτυλίχθηκε χθες…

4 hours ago

Απεργία και στα πλοία την Πρωτομαγιά – Οι αλλαγές στα δρομολόγια

Τη συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ αποφάσισε η…

4 hours ago

Χανιά: Σοβαρός τραυματισμός στο μάτι εργαζόμενου στην αποκομμιδή από καυστικό υγρό

Σοβαρό εργατικό ατύχημα συνέβη το πρωί της Μ. Τρίτης στα Χανιά, καυστικό υγρό χύθηκε στο…

4 hours ago

This website uses cookies.