Επιμέλεια Μανούσος Γ. Δασκαλάκης
“Η τρομοκρατία της ΑΛ ΚΑΙΝΤΑ είναι θηριωδώς μεταμοντέρνα,κατ`εικόνα του ψηφιακού κόσμου που έχει δημιουργήσει το διαδίκτυο.Οι μουσουλμάνοι που -ζουν ως μειονότητες-όλου του κόσμου ανακαλύπτουν ότι ζουν σε μια εικονική κοινότητα η οποία τους αποσπά από την σκέψη ότι ανήκουν σε μειονότητες που υφίσταται την εκμετάλλευση στην ίδια τους την χώρα.”
ση επίδραση στη θέση του καλλιτέχνη και την αμοιβή του.Ένα ερώτημα; Γιατί οι έμποροι ναρκωτικών ζουν μαζί με την μητέρα τους;Η απάντηση είναι¨Επειδή δεν έχουν τα μέσα να κάνουν διαφορετικά. Γιατί όμως ζουν στην αθλιότητα ενώ ο αρχηγός πλουτίζει; Γιατί ελπίζουν μια ημέρα να πάρουν την θέση του αρχηγού.Το ίδιο φέρονται και οι καλλιτέχνες. Ζουν σε άθλιες συνθήκες με εξαίρεση τους αστέρες.Και όλοι το αποδέχονται γιατί κάθε καλλιτέχνης ελπίζει να γίνει αστέρας.”Το σταρ σύστεμ είναι ένα μοντέλο όπου “ο νικητής τα παίρνει όλα.”
DANIEL COHEN-Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ -ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΛΕΙΣ