Η νοθεία στην βενζίνη δεν είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα, όμως πλέον το όλο ζήτημα έχει γίνει ακόμα πιο εξωφρενικό, καθώς οι ιδιοκτήτες Ι.Χ και ακριβοπληρώνουν το καύσιμο και δεν είναι καλής ποιότητας.
Στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Συνδέσεις» το πρωί της Τρίτης, υπήρχε αναλυτικό ρεπορτάζ για την διαδρομή της νόθευσης, το πώς γίνεται αυτή, αλλά και τι κέρδος προσφέρει.
Ξεκινώντας λοιπόν, η νοθεία γίνεται με χημικούς διαλύτες που φτιάχνονται στην Βουλγαρία και εισέρχονται στην χώρα μας για λογαριασμό εταιριών που ασχολούνται με χρώματα και κόλες.
Στη συνέχεια μεταφέρονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι ο Ασπρόπυργος και το Κορωπί, όπου ανακατεύονται με το καύσιμο και στη συνέχεια με βυτία γίνεται οι διανομής του στα πρατήρια καυσίμων.
Οι χημικοί διαλύτες αυτές αποτελούν μεγάλο… πονοκέφαλο γιατί είναι 98 οκτανίων και μη ανιχνεύσιμοι κατά 50%, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.
Τέλος, όπως ειπώθηκε η τιμή του είναι 0,10 ευρώ, προσφέροντας τεράστιο κέρδος από τη στιγμή που ένα λίτρα βενζίνης έχει φτάσει στην Αθήνα τα 2,4 με 2,5 ευρώ το λίτρο.
«Καίνε» τους πολίτες οι τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με την Ελλάδα να…
Πέντε άτομα, τέσσερις άνδρες και μία γυναίκα, συνελήφθησαν κατά την επιστροφή τους στο λιμάνι του…
“Δοκιμάζονται οι αντοχές μας” αναφέρουν χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή τους τα μέλη της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού…
51 μετανάστες διασώθηκαν χθες, Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, στη θαλάσσια περιοχή 33 χιλιόμετρα νότια της…
Σάλος έχει προκληθεί από την αποκάλυψη για τη μπάλα φωτιάς που ακολούθησε της σύγκρουσης τρένων στα Τέμπη.…
Το όραμα καταρχήν είναι για ένα ανεξάρτητο, μαχητικό, παραγωγικό και ανοικτό στα μέλη του και…
This website uses cookies.