17.8 C
Chania
Thursday, December 19, 2024

Ο Peter Economides υποστηρίζει το “Save Marketing in Greece!”

Ημερομηνία:

Ο διάσημος γκουρού του Μάρκετινγκ, ο Κος «Rebranding Greece» Peter Economides, δήλωσε υποστηρικτής της πρωτοβουλίας “Save Marketing in Greece!”, και της μεγάλης μας προσπάθειας ώστε να μην υποβαθμιστούν τα πτυχία Μάρκετινγκ στην Ελληνική Τριτοβάθμια εκπαίδευση, αντίθετα με τις προθέσεις του σχεδίου “Αθηνά”.

Σε ανάρτησή του στο Facebook, δηλώνει την έκπληξή του για τις δηλώσεις του υπουργού παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου, κατά τον οποίο: το Μάρκετινγκ δεν είναι παρά 2-3 μαθήματα.

Σε δεύτερη ανάρτησή του μάλιστα ο Κος Economides γράφει (μετάφραση):
Έχω μείνει έκπληκτος.
Αποσβολωμένος.
Διότι μόλις άκουσα έναν υπουργό -οχι οποιονδήποτε κυβερνητικό υπουργό- αλλά τον υπουργό παιδείας, να επιτίθεται μετωπικά εναντίον του μάρκετινγκ σαν κάτι το οποίο μπορεί να διδαχθεί σε δύο-τρια μαθήματα. Και για αυτό το λόγο αποφάσισε πως δεν αξίζει για περαιτέρω εκπαίδευση. Οπότε ακύρωσε, δίπλωσε, γκρέμισε και κατήργησε όλα τα τμήματα μάρκετινγκ στα (δημόσια) εκπαιδευτικά ιδρύματα ολόκληρης της Ελλάδας.
Κύριε Υπουργέ
Σε ποιο πλανήτη ζείτε;
Μήπως πίνετε CocaCola;
Τι τσιγάρα καπνίζετε;
Αν πίνετε βότκα, μήπως είναι Absolut;
Και που πίνετε τον καφέ σας; Μήπως κατά τύχη, στα Starbucks;
Δεν είμαι σίγουρος αν γυμνάζεστε, αλλά πιθανότατα θα έχετε ένα ζευγάρι παπούτσια Nike, σωστά;
Απαντήστε στο τηλέφωνό σας! Είναι iPhone!
Χρησιμοποιείται ακόμα κάποιο PC; Είμαι σίγουρος πως πολύ θα θέλατε έναν Mac..
Ξυπνήστε!
Αυτό που χρειάζεται περισσότερο απ’ όλα η Ελλάδα, είναι σπουδαίο Μάρκετινγκ.
Ίσως έτσι βελτιώσουμε τον τουρισμό.
Και σταματήσουμε να πουλάμε το ελαιόλαδο στα 2 ευρώ το λίτρο, όταν η Ιταλοί ξέρουν να πως να προσδίδουν πρόσθετη αξία, πουλώντας το πάνω από 15 ευρώ.
Ίσως σταματήσουμε να δίνουμε αστρονομικές τιμές για να φτιάχνουμε λογότυπα και ξεκινήσουμε να επικοινωνούμε το προϊόντα μας.
Ίσως ξεκινήσουμε το ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ σ’ αυτή την όμορφη χώρα
Ίσως όλοι θα πρέπει να μάθουμε κάτι απ’ αυτά τα 2-3 μαθήματα μάρκετινγκ που εσείς θεωρείτε πως είναι αρκετά…
WOW,
Είμαι εντυπωσιασμένος απ’ το πόσο εκτός πραγματικότητας βρισκόμαστε.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
(https://www.facebook.com/economidespeter/posts/417367818351180)

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Economides για την υποστήριξή του, και ελπίζουμε να καταφέρουμε όλοι μαζί να διαφυλάξουμε τις σπουδές στο Μάρκετινγκ, μια επιστήμη που χρειάζεται η Ελλάδα όσο ποτέ!
Ο Peter Economides είναι μια πολύ γνωστή προσωπικότητα του Marketing και του Branding, αλλά έγινε ευρέως γνωστός στη χώρα μας μετά την ομιλία του «Rebranding Greece». Στην καριέρα του, είχε εξαιρετικά σημαντικές επιτυχίες όπως η πασίγνωστη καμπάνια της Apple «Think Different» ενώ έχει εργαστεί σε παγκόσμια προώθηση προϊόντων όπως Coca-Cola, Audi, Heineken, Pepsi-Cola κ.α.

Το Μάρκετινγκ και η Διαφήμιση είναι ιδανικός κλάδος για τα ΑΤΕΙ, καθώς η Τεχνολογική προσέγγιση είναι πλέον απαραίτητη για κάθε σύγχρονη Προωθητική κίνηση. Στα ΑΤΕΙ Εμπορίας και Διαφήμισης, οι φοιτητές μέσα από πολλές ώρες εργαστηρίων (10+ εργαστηριακά μαθήματα), αποκτούν τις δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να τις αξιοποιήσουν άμεσα στην αγορά εργασίας με την αποφοίτησή τους, κάτι πολύ σπάνιο για τα, βασισμένα σε θεωρητικές γνώσεις, Ελληνικά πανεπιστήμια. Για παράδειγμα, στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης, το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (e-Marketing) είναι ενταγμένο πλήρως στο πρόγραμμα σπουδών και οι φοιτητές, εκτός από τα θεωρητικά μαθήματα, εκπαιδεύονται στην πράξη για την χρήση εργαλείων του σύγχρονου Μάρκετινγκ όπως: Search Engine Marketing με Google Adwords, Social Media Marketing με Facebook, Twitter, Youtube κτλ, Banner Design με Adobe Flash, Search Engine Optimizaton (SEO), Δημιουργία Ηλεκτρονικών Καταστημάτων με Magento, Δημιουργία Μακετών με Photoshop, Μοντάζ διαφήμισης με Premiere και After Effects, Ανάλυση στατιστικών ιστοχώρων με Google Analytics, Διαφημιστική Εκστρατεία και πολλά άλλα εργαστηριακά μαθήματα. Οι απόφοιτοι του τμήματος, έχουν εξαιρετική απορρόφηση στην αγορά εργασίας, καθώς είναι άρτια εκπαιδευμένοι και έτοιμοι για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης στον προωθητικό τομέα της. Επιπλέον, έχουν την δυνατότητα να εργάζονται on-line σε εταιρείες του εξωτερικού από το σπίτι τους, καθώς το e-Marketing μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την φυσική παρουσία του ατόμου, άλλη μια δεξιότητα που διδάσκεται στο τμήμα (oDesk). Έτσι, η ανεργία των αποφοίτων βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αντίθετα με απόφοιτους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, όπου είναι απαραίτητη η μετέπειτα εξειδίκευση με αρκετά μεγάλο κόστος σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα, κάτι απαγορευτικό πλέον για πολλούς νέους.

Η πρωτοβουλία «Save Marketing in Greece» συστάθηκε από φοιτητές και  καθηγητές του αντικειμένου, οι οποίοι αγωνίζονται για την διόρθωση της αστοχίας του σχεδίου «Αθηνά» στον συγκεκριμένο τομέα. Ξεκίνησε από το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης (Ιεράπετρας) και κάνοντας χρήση των δεξιοτήτων που διδάσκονται στο τμήμα για τη στήριξη του αντικειμένου σπουδών των τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης (Marketing) της χώρας. Στην προσπάθεια τους αυτή, ζητάνε την υποστήριξη εταιριών που χρησιμοποιούν το Μάρκετινγκ, επαγγελματιών και ακαδημαϊκών του χώρου, καθώς και οποιουδήποτε πιστεύει στην ανάγκη της χώρας για επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης.

Περισσότερα: www.savemarketing.gr
Υπογράψτε εδώ: www.change.org/petitions/save-marketing-in-greece/
Facebook: www.facebook.com/savemarketing
Twitter: www.twitter.com/savemarketing
Email: info@savemarketing.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ