Σημαντικές εμφανίζονται οι προοπτικές διείσδυσης της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Κίνας με όχημα το διαδίκτυο. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη παρουσίαση της κυρίαρχης στην Κίνα μηχανής αναζήτησης, Baidu
Σε ανακοίνωση του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου Ελλάδας, αναφέρεται ότι ο Γενικός Διευθυντής της Baidu, Τζόνι Ζου (Johnny Zhu), ακτινογραφώντας την τουριστική αγορά της Κίνας αλλά και την προσβασιμότητα των κατοίκων της στο διαδίκτυο επισήμανε ότι σήμερα το 42% του πληθυσμού της Κίνας είναι συνδεδεμένο στο internet και είναι εξοικειωμένο με την ιδέα να ψάχνει και να αγοράζει από αυτό προϊόντα και υπηρεσίες.
Ο κ. Ζού υποστηρίζει ότι το 93,6% των Κινέζων που ταξιδεύουν -που ο αριθμός τους πλέον αγγίζει τα 100 εκατ.- κάνουν τις διακοπές τους στο εξωτερικό, προσθέτοντας ότι ταξιδεύουν όλο τον χρόνο. Παράλληλα, επισημαίνει ότι για τον ελληνικό τουρισμό γίνονται ήδη στην Baidu περισσότερες από 3 εκατ. αναζητήσεις ετησίως. Πάνω από 720.000 αναζητήσεις γίνονται για την Αθήνα, 180.000 για την Κρήτη, ενώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον με 2,4 εκατ. αναζητήσεις έχει η Σαντορίνη.
Ειδικά για την Ελλάδα, ο αριθμός των αναζητήσεων αυξάνεται από μήνα σε μήνα, προβλέποντας ότι θα ξεπεράσει εφέτος τα 7 εκατ.
Ο Γενικός Διευθυντής της Baidu ανέφερε ότι οι αγαπημένοι προορισμοί των Κινέζων στην Ευρώπη, είναι το Παρίσι και το Λονδίνο συμπληρώνοντας ότι το 51% των δαπανών τους αφορά το κομμάτι των καταναλωτικών αγορών.
H Baidu ιδρύθηκε το 2000 και αποτελεί για την Κίνα την κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης. Αποτελεί το σημείο εισόδου στο Internet για το 93% των χρηστών Internet της Κίνας. Ποσοστό τουλάχιστον 50% από τους Κινέζους χρήστες αποκτούν πρόσβαση στο Internet από τα smartphones, δημιουργώντας ένα νέο πεδίο συναλλαγής για τις επιχειρήσεις.
Η Baidu είναι η 5η σε κατάταξη παγκοσμίως με 508 εκατ. χρήστες. Εκτός όμως από τις αναζητήσεις, η Baidu διανέμει το 41% όλων τον εφαρμογών για κινητά (Apps) στην αγορά της Κίνας. Οι χρήστες της Baidu που αναζητούν μέσω κινητού τηλεφώνου ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια το μήνα.