Καίριο πλήγμα στις όποιες ελπίδες τοπικής ανάπτυξης υπάρχουν και ιδιαίτερα στον τουρισμό, θα αποτελέσει, σύμφωνα με την ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Χανίων, η υλοποίηση του σχεδιασμού της κυβέρνησης-κατ’εντολή των δανειστών- για την ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου Χανίων, μαζί με άλλα 20 Περιφερειακά Αεροδρόμια της χώρας.
Στην ανακοίνωσή της η ομοσπονδία τονίζει:
Το Αεροδρόμιο Χανίων με την Δημόσια Διοίκηση της ΥΠΑ, τη στήριξη και το έμπρακτο ενδιαφέρον των τοπικών φορέων, έχει τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία, συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξη του τουρισμού στα Χανιά (από 1,5 εκ. αφίξεις το 2003 σε 2 εκ. το 2012).
Συγχρόνως, παρά το χαμηλό έως μηδενικό κόστος προσγείωσης και παραμονής των αεροσκαφών, εισφέρει 10 εκ. κέρδη στο Δημόσιο ετησίως και μαζί με το Λιμάνι Σούδας αποτελούν σημαντικούς αναπτυξιακούς πυλώνες της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης.
Άλλωστε αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών, είναι η αναγνώρισή του ως σημαντικού προορισμού και βάση από εταιρείες χαμηλού κόστους και υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος, καθώς επίσης και η τελική δρομολόγηση έργων αναβάθμισής του, ύψους 100 εκ. ευρώ, με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Όλα αυτά η κυβέρνηση μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, τα θεωρεί ‘’προίκα’’ για την εκποίηση, αδιαφορώντας για τις συνέπειες στην τοπική ανάπτυξη και ιδιαίτερα στον τουρισμό. Μάλιστα, ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Χατζηδάκης προβάλλει την δημιουργία Εμπορικού κέντρου στο Αεροδρόμιο ως θετικό στοιχείο, αγνοώντας τις συνέπειες στον Εμπορικό κόσμο της πόλης.
Η Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Χανίων, πιστεύει ότι, οι Χανιώτες πρέπει να υπερασπιστούμε το Αεροδρόμιο Χανίων προασπίζοντας συγχρόνως το μέλλον της τοπικής οικονομίας και τους μελλοντικούς όρους διαβίωσης των κατοίκων του τόπου μας.