Το προφίλ των επισκεπτών που έρχονται στον Πλατανιά για διακοπές ανέδειξαν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που έθεσε σε μεγάλο δείγμα ο Σύλλογος των επιχειρηματιών κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Είναι από την Ευρώπη, έρχονται στην πλειονότητά τους οικογενειακά ή με φίλους σε συνολικό ποσοστό έως και κατά 90%. Πολύ μεγάλο μέρος διακινείται από τα τουριστικά γραφεία.
Οι λόγοι που “ψηφίζουν” Πλατανιά είναι το κλίμα, η φιλοξενία για την οποία φημίζεται το τουριστικό κέντρο του Νομού Χανίων, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η κρητική διατροφή και οι πολλαπλές επιλογές στην εστίαση.
Μάλιστα αν και εκδηλώσεις γίνονται, οι επισκέπτες παρατήρησαν ότι δεν είδαν να υπάρχουν εκδηλώσεις, κάτι που σημαίνει πολύ απλά ότι δε λαμβάνουν συντονισμένη ενημέρωση -μέσω τουριστικών οδηγών ενδεχομένως- ώστε να συμμετέχουν ή να τις παρακολουθούν, τόνισε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Επιχειρηματιών “Ιάρδανος” Πέτρος Μαρινάκης.
Στο μεταξύ εκείνο που φαίνεται ότι δεν το αντέχουν με τίποτα είναι η άγρα πελατών, ενώ παρατηρούν ότι το κυκλοφοριακό χρήζει βελτίωσης, κάτι που παραδέχτηκε και ο Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης, ο οποίος μάλιστα έχει ζητήσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση από το Υπουργείο και την Περιφέρεια για την ολοκλήρωση των πεζοδρομήσεων. Οι επισκέπτες ζητούν και περισσότερη τάξη στις προσόψεις των καταστημάτων.
Δεν έλλειψαν όμως και οι αναφορές -με όλη τη… στιχομυθία- που είχαν κατά την ανάρμοστη συμπεριφορά επαγγελματιών οδηγών, σε μεμονωμένα περιστατικά μεν, όχι όμως λίγα δε…
Βαγγέλης Φυντριλάκης-neatv.gr