Την αντίθεσή τους στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, εξέφρασαν σε ανακοινώσεις τους, δύο μεγάλες αλυσίδες Super Market της Κρήτης.
Πρόκειται για το S/M «Χαλκιαδάκης» και τα S/M- Μini Market «Φαιστός», τονίζοντας ότι μέχρι τώρα δεν έχει ευοδώσει το πλάνο ενώ τονίζουν και την ανάγκη των εργαζομένων για ξεκούραση.
Super Market «Χαλκιαδάκης»
Σχετικά με το ζήτημα της λειτουργίας των καταστημάτων τις 30 Κυριακές του χρόνου, η εταιρεία «ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ» Α.Ε. δηλώνει αντίθετη σε αυτή την προοπτική.
Εκτός των καταστημάτων τα οποία βρίσκονται στις χαρακτηρισμένες από την πολιτεία, τουριστικές περιοχές, όπου υπάρχουν ξένοι επισκέπτες, είμαστε αρνητικοί στο άνοιγμα των καταστημάτων Κυριακή.
Σεβόμασταν και σεβόμαστε απόλυτα όλες τις αποφάσεις των αρχών και των φορέων του τόπου μας, των κλαδικών Συλλόγων και των Σωματείων και τονίζουμε ότι ακόμα και για τις 7 Κυριακές που προβλέπεται η λειτουργία των εμπορικών επιχειρήσεων, αναγκαζόμαστε να ακολουθούμε με το άνοιγμα περιορισμένου αριθμού καταστημάτων λόγω της τακτικής που εφαρμόζουν οι πολυεθνικοί κολοσσοί του κλάδου.
Ευελπιστούμε ότι η καθολική αντίδραση του εμπορικού κόσμου θα εισακουστεί και θα επιτραπεί η ομαλή λειτουργία της αγοράς.
Super Market – Μini Market «Φαιστός»
Το τελευταίο χρονικό διάστημα τίθεται όλο και περισσότερο το ζήτημα της κατάργησης της Κυριακάτικης Αργίας. Επανέρχεται έντεχνα συνεχώς από την Τρόικα, η οποία στην πραγματικότητα εκφράζει την επιθυμία και το αίτημα μεγάλων πολυεθνικών ομίλων.
Οι στόχοι είναι πολλοί και εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε όλοι μας, ότι σκοπό έχουν να ελέγξουν την αγορά συντρίβοντας τις μικρές επιχειρήσεις, μέσα από την εγκαθίδρυση ολιγοπωλιακών συνθηκών και πρακτικές συμφωνημένων τιμών και «προσφορών», αλλά και να ανατρέψουν κάθε κατάκτηση και δικαίωμα των εργαζομένων, επιβάλλοντας και διευρύνοντας τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την απλήρωτη εργασία και τη γενικευμένη εργασιακή ανασφάλεια.
Η εφαρμογή αυτού του μέτρου στη μικρή κλίμακα που υλοποιείται σήμερα, δεν προσέφερε αύξηση της αγοραστικής κίνησης στα καταστήματα, αντίθετα αύξησε το λειτουργικό κόστος σφίγγοντας περισσότερο τη θηλιά στο λαιμό της μικρομεσαίας επιχείρησης.
Το πρόβλημα στη χώρα μας δεν είναι πόσες μέρες και ώρες θα είναι ανοικτά τα καταστήματα. Το πρόβλημα ήταν και είναι τα τελευταία χρόνια των μνημονιακών πολιτικών της λιτότητας, πόσο θ’ αντέξουμε ακόμα, αφού πλέον τίθεται θέμα επιβίωσης.
Επίσης το δικαίωμα του εργαζόμενου στην ανάπαυση, στον ελεύθερο χρόνο, στην προσωπική και οικογενειακή ζωή για μας αποτελεί πάγια θέση και πρακτική.
Τα «ΣΟΥΠΕΡ & ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ ΦΑΙΣΤΟΣ» για όλους τους λόγους που προαναφέραμε, επιμένουν και παλεύουν, ενάντια στις Πολυεθνικές και στα Ξένα συμφέροντα και τώρα.
Επιμένουμε ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ.
ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ.